З метою формування у учнів правової культури, готовності жити в демократичній правової державі, брати на себе соціальну та громадянську відповідальність в училищі створена та працює рада самоврядування, яка охоплює всі сфери навчально-виховної діяльності.
В процесі роботи учні набувають досвіду пізнання демократії, можуть брати участь у прийнятті адміністративних рішень і представляти при цьому інтереси всього учнівського колективу.
Очолює раду голова - Петренко Єгор, учень ІІ курсу
Заступник голови – Бутова Тетяна, учениця І курсу.
Створено центри:
|
1.Естетичного виховання та організації дозвілля. |
2.Охорони здоров’я та соціального захисту. |
3.Інформаційний . |
4. Навчальний . |
5.Спортивно-громадський. |
6.Дисципліни та порядку.
|
В процесі нашої роботи ми виявили три етапи розвитку колективу.
І етап – початковий
На цьому етапі педагогічним та учнівським колективом були розв’язані такі питання :
- розроблена оптимальна структура учнівського самоврядування;
- визначена мета та завдання учнівського самоврядування, виходячи з його структури;
- розроблена документація (Положення про діяльність центрів; проведено конкурс на кращу емблему Ради);
- визначені права та обов’язки органів учнівського самоврядування.
ІІ етап – полягає в організації безпосередньої роботи учнівського самоврядування
ІІІ етап – характеризується постійним удосконаленням організації учнівського самоврядування.
Протягом 2014-2015 навчального року робота учнівського самоврядування набула розвитку, так в межах училищного самоуправління проводяться заходи, що сприяють, з одного боку, збагаченню інтелектуального та творчого потенціалу учнів, а з іншого - самореалізації та самовдосконаленню членів центрів учнівської Ради, які беруть участь у підготовці та проведенні заходів. Стало вже традицією проведення в училищі таких заходів :
- щотижневий випуск газети «Експрес» та листівок «За здоровий спосіб життя» ;
- акція «Наркоманії –НІ!», «Алкоголізм – саморуйнування!», «СНІД – рана людства»;
- організація чергування учнів по училищу;
- організація акції «Милосердя» у зв’язку із міжнародним Днем інваліда та вахти пам’яті до Дня Перемоги;
- підготовка училища до зимового періоду;
- робота волонтерської організації «Надія».
Цікавими та змістовними були позакласні заходи, які проводились протягом навчального року:
- виставка-конкурс дарів осені «Лише у нас на Україні»;
- конкурсно-розважальне програма «Міс Осінь - 2014»;
- свято до Дня студента;
- тематичний вечір, присвячений жертвам Голодомору 1932-1933рр. «Горіть свічки в людських долонях. Жовті й білі…»
- Новорічний бал
- свято-зустрічі з воїнами-афганцями «Ти вічний біль, Афганістан»
- огляд-конкурс художньої самодіяльності «Твої таланти, І курс»;
- конкурс «Учень року»
Особливо активно в цьому навчальному році працювала волонтерська організація «Надія». Волонтерська діяльність в училищі провадиться за такими напрямками :
- надання соціальних послуг громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- збереження і відновлення екологічних умов довкілля ;
- збереження культурної спадщини;
- благодійні концерти .
Учні допомагають ветеранам та пенсіонерам обробляти присадибні ділянки, збирати урожай, прибирати подвір’я, рубати дрова, робити ремонт приміщень.
Поряд з училищем знаходиться пам’ятник Т.Г.Шевченку, а на території залізничної станції - пам’ятник видатному педагогу А.С.Макаренку. Одне із завдань волонтерів – зберігати ці пам’ятки архітектури, впорядкувати територію біля них.
Щороку проводяться заходи з охорони природи: тиждень екологічних знань, біологічна вікторина, конкурс рефератів, віршів на екологічну тематику. Волонтери охорони природи беруть участь у проведенні природоохоронних акцій:
- «Первоцвіт»;
- «Чиста Україна – Чиста Земля»;
- «День довкілля»
- Зелені паростки майбутнього» ;
- «День Землі».
У 2014 році навчальний заклад нагороджено грамотою голови Сумської обласної організації Українського товариства охорони природи за зайняте ІІ місце в обласному громадському русі за охорону природи України.
Учні училища проявили ініціативу щодо допомоги учасникам бойових дій в зоні АТО, зібрали кошти та придбали теплі носки, шампунь, мило, теплі речі, які передали бійцям.
Отже, підбиваючи підсумки роботи учнівського самоврядування в нашому училищі, можна зазначити, що для кожного учня є всі можливості для самоактуалізації, виявлення та реалізації особистих здібностей розвитку активної громадянської позиції, усвідомлення себе як громадянина правового громадського суспільства.
- Деталі
- Категорія: Виховна робота