15.03.2018 року було проведено відкритий урок з предмету «Допуски та технічні вимірювання» з теми «Посадки гладких циліндричних з’єднань».

  

   Викладач Колесник С.М. успішно організувала навчально – пізнавальну діяльність на всіх етапах уроку, використовувала сучасні форми та методи навчання. Комп’ютерна презентація, електронний посібник, електронні тести, ситуаційні задачі - все це у поєднанні із змістовним і доступним поясненням викладача сприяло розвитку пізнавального інтересу учнів, зробило роботу учнів активною, а  урок ефективним.

 

Методист училища           Малик І.О.

   1 березня 2018 року був проведений бінарний урок з предмету «Технологія малярних робіт» та виробничого навчання з професії «Маляр», з кваліфікації «Маляр 3 розряду»  з теми «Обклеювання стін шпалерами» викладачем Шевченко С.В.  та  майстром  виробничого навчання  Деркачовою М.Д.

 

 

  Мета уроку – продемонструвати власний підхід до проведення уроків із застосуванням інноваційних технологій на уроці; поглибити знання учнів про переваги сучасних технологій перед традиційними технологіями.

   Під час актуалізації опорних знань учнів були використані вправи «Заповни табличку», «Криптограма». Разом з тим,  учні виконували практичні завдання по приготуванню клейової суміші та нарізання шпалер з підбором малюнка, робили розрахунки кількості шпалер та клею, визначали вартість даних робіт.

   При вивченні нового матеріалу було переглянуто відеофільм про опорядження поверхонь шпалерами, складено інструкційно – технологічну картку. На закріплення майстер виробничого навчання продемонструвала прийоми по обклеюванню стін шпалерами. Також для узагальнення та систематизації набутих знань та навичок була виконана вправа «Знайди помилку».

  Урок було проведено в ігровій формі, учні із задоволенням виконували вправи та завдання.

  Викладач та майстер виробничого навчання створили всі умови для позитивного сприйняття інформації, були щирими та доброзичливими.

 

Методист Малик І.О.

   20 лютого 2018 року було проведено засідання круглого столу з теми «Проблеми формування мотивації навчальної діяльності учнів». Основна мета засідання – проаналізувати роль професіоналізму педагога у формуванні мотивації навчальної діяльності учню. Для плідної праці педагоги були об’єднані в три  групи «Теоретики», «Практики», «Новатори». Під час засідання були виконані різноманітні вправи «Цеглинки», «Мотивація», «Моделюю мотивацію», «Ланцюжок ідей», «Незакінчене речення», «Подаруночки». Найбільш цікавим було виконання колажу «Вчора, сьогодні, завтра»,  під час якого групи активно створювали  відповідно до завдання колажі. Цікавими були відеоролики про мотивації учнів. Впродовж всього засідання панувала робоча, дружня атмосфера.

                      

 

                       Голова методичної комісії викладачів
та майстрів виробничого навчання
будівельного профілю Шевченко С.В.

   13 лютого 2018 року в закладі пройшов семінар-практикум для майстрів виробничого навчання та викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки з теми «Структура проведення вступного інструктажу на уроці виробничого навчання та критерії його оцінювання». Було переглянуто три відео уроки, проведені майстрами виробничого навчання за професіями будівельного напрямку.

  У обговоренні взяли участь усі майстри виробничого навчання, голови методичних комісій та викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки. Були проаналізовані слабкі та сильні сторони переглянутих відео уроків. Отримана інформація, в подальшому, знадобиться майстрам виробничого навчання при підготовці до уроків виробничого навчання.

 

    Заступник директора з навчально-виробничої роботи Мірошніченко Ю.В.

 

 

    8 лютого 2018 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» була проведена інтерактивна педагогічна рада - тренінг «Роль потенціалу уроку в підвищенні рівня якості навчання в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання», метою проведення  якої були аналіз об’єктивних та суб’єктивних умов проведення сучасного уроку, визначення складових аспектів та шляхи підвищення його ефективності. Основна увага заходу акцентувалась на провідній ролі педагога при проведенні сучасного уроку.

 

 

    В ході  тренінгу  учасники  мали змогу взяти  участь у методичному квесті та подолати шість «перешкод» в пошуку скарбів - чарівної скриньки знань. Педагоги, як справжні шукачі пригод, згідно з малюнками  визначити ключову особу квесту, за описом відгадували педагогічні технології,креативно, з почуттям гумору створили педагогічний словник, даючи своє тлумачення слів: « Урок»,  «Журнал теоретичного навчання»,  «Педрада»,  «Останній дзвоник», «Атестація», «Учень»,  по асоціаціям з малюнками визначили відповідну технологію  навчання,вирішили логічні задачі, а також виконали вправу «Перевертні». Відкривши чарівну скриньку знань, педагоги отримали методичні рекомендації щодо застосування нових форм та методів проведення сучасного уроку.

   Інтерактивна педагогічна рада пройшла в сприятливій, творчій атмосфері.