Одна з кращих рис людського характеру – любов до природи. З метою розвитку пізнавальної активності, творчості, креативного мислення цими днями в ДНЗ «Білопільське ВПУ» було проведено тиждень природничих дисциплін.

Протягом тижня пройшли заходи, які сприяли підвищенню інтересу учнів до предметів географії, біології, хімії, розширили знання, дали можливість дослідити та презентувати цікаві теми. 

Тиждень природничих наук розпочався з інформаційної презентації під девізом «Світ навколо нас», під час якої  учні мали змогу переглянути презентаційні матеріали за тематикою «Сім чудес Сумщини», «Знай наших» – галерея світлин Білопільщини, «Первоцвіт», «Вони потребують охорони».

У формі усного журналу із хімії «Безпека харчування» учні разом із викладачем обговорювали безпеку харчових продуктів та правила їх вибору, а також  практично визначали якість меду, рису та фруктових соків.

Найбільш цікавим для здобувачів освіти виявився позакласний захід у формі квесту «Природничий потяг». Одним з найцікавіших завдань цього квесту були професійно спрямовані «Хімія в професії «Маляр. Штукатур. Лицювальник - плиточник» та «Хімія в професії «Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза».  Також було визначено, через ряд запитань, найактивнішого та найбільш ерудованого глядача. Переможці даного заходу були нагороджені грамотами та солодкими призами.

Робота тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів.

 

Викладач природничих дисциплін Скрипченко І.М.

 

 


 

 

 

03 березня  2020 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» стартувала  ХІ Всеукраїнська  українознавча гра «Соняшник». 

Учні,  небайдужі до краси рідного слова, традицій і звичаїв народу, поринули у цікавий і пізнавальний світ. І хоч завдання були непростими, але учасники залишилися задоволеними.  

Переконані, що наші учні добре справилися із завданнями гри, тож  будемо чекати нагороди від «Соняшника»! 


Викладач української мови та літератури Руденко Л.М.

 

 


 

 

25 лютого в групі №21 за професією «Слюсар з ремонту рухомого складу, помічник машиніста тепловоза, помічник машиніста електровоза» було проведено відкритий урок з виробничого навчання майстром Скрипцовим А. Д. з теми  «Рубання металу», яка є досить цікава і складна. А тому учні ретельно опрацювали матеріал вступного інструктажу і з завзяттям почали практичні вправи. «Техніка безпеки є запорукою охорони праці», - наголошував майстер виробничого навчання. Як підібрати інструмент і правильно ним користуватися під час виконання трудових прийомів, як потрібно витримувати кут загострення на ріжучому інструменті – все це детально демонстрував майстер виробничого навчання. Після цього учні ознайомилися з заточувальним верстатом і навчилися самостійно заточувати інструмент, дотримуючись безпеки праці.

«Яблуко від яблуні недалеко падає»

Народна мудрість

Саме під таким гаслом пройшов відкритий урок з біології і екології в групі №12  з професії «Маляр. Штукатур. Лицювальник – плиточник.» з  теми «Основні поняття генетики», метою якого було  розширення  та поглиблення  знань учнів про генетику як науку; ознайомлення з основними поняттями генетики та з її  значенням в сучасному світі.

На уроці було поєднано різні форми і види діяльності учнів. Викладач біології і екології Скрипченко І.М. розпочала урок, використовуючи прийом            «Приваблива мета», після чого учні складали асоціативний кущ до слова «Генетика». Цікавими виявилися повідомлення учнів про виникнення самої науки та терміну «Ген», що підтвердилося переглядом відеоролику «Гени та їх будова».

На етапі закріплення нового матеріалу   учні працювали з робочим  аркушем  учня,  до якого було включено завдання «Дати визначення», «Визначити і пояснити символи».

В кінці уроку кожен учень відчув себе генетиком завдяки вправі «Створи тварину», під час якої малювали тварину, якої ще не їснує в природі, та презентували її.

Педагог уміло пов’язала мате­ріал теми уроку  з життям і робила  це так, що цей зв'язок випливав зі змісту вивче­ного матеріалу та був  його логічним продовженням.

На уроці панувала атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння та співпраці. Завдяки цьому урок вийшов змістовним, цікавим та результативним.

Методист Малик І.О.

Учні державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище», які навчаються за професією «Провідник пасажирського вагона», на уроці виробничого навчання навчалися надавати першу долікарську допомогу.

Девізом  уроку були обрані слова відомого вченого, лікаря, філософа, поета  Авіценни:  «Головним скарбом життя є не землі, що ти їх завоював, не багатства, що їх маєш у скринях…Головним скарбом життя є здоров'я, і, щоб його зберегти, потрібно багато що знати…».

Інструктаж з техніки безпеки було проведено у формі вікторини «Правила безпеки на залізниці». Учні активно розпочали роботу, бо їх стимулювала гарна  оцінка на  уроці.

На етапі мотивації навчальної діяльності учні дізналися вражаючу статистику – співвідношення часу затримки  надання  першої допомоги із шансами на життя,  шокуючи  інформація  остаточно переконала учнів у необхідності вивчення даної теми.

При вивченні нового матеріалу були використані цікаві, пізнавальні та корисні відео фрагменти працівників Червоного Хреста про правила надання першої долікарської допомоги.  Успішно пройшов етап практичного виконання та закріплення  основних операцій з надання першої допомоги, учні вчилися накладати пов’язку, зупиняти артеріальну кровотечу накладанням джгута та іммобілізувати кінцівку при переломі. Підсумком уроку була  вправа «Бліцопитування» з використанням сучасних інтерактивних засобів навчання.

На уроці виробничого навчання майбутні провідники пасажирського вагона навчалися як поводитися у надзвичайних ситуаціях, зупиняти паніку та  діяти без помилок. Ці знання можуть зберегти життя пасажирам, колегам та близьким, як вдома так і на роботі. Головне – знати, що робити в критичній ситуації,  та намагатися заповнити прогалини в знаннях найближчим часом. Краще знати і ніколи не скористатися, ніж не змогти врятувати життя ближньому.