08 лютого 2017 року був проведений відкритий  урок в групі  №21 з предмету «Захист Вітчизни» з теми  ″ Ручні осколкові гранати, поводження з ними, догляд і зберігання"

       Урок розпочався з шикування групи, доповіді командира відділення про наявність учнів, готовність їх до проведення занять, Викладач привітався з учнями , на що учні також відповіли привітанням згідно з Уставом.  Потім учні виконали стройові прийоми;: повороти на місці; команди «ШИКУЙСЬ» і «РІВНЯЙСЬ», «СТАТИ ДО СТРОЮ» . «Право-РУЧ»,  «До класу кроком руш»!», підхід до командира.    

   ….. Захищати Вітчизну - це справа для справжніх мужчин!

    Це не просто слова: честь , кар’єра, звання, або чин….

    Захищати Вітчизну – то вічний вогонь у вінках,

    То – з всіх почестей – честь!

    То професія хлопці така!!!

   - такими словами В. Цимбалюка  розпочав урок викладач Л.М. Богатиренко, який відзначив, що особливо актуальним сьогодні є патріотичне виховання та підготовка юнаків до захисту життя та здоров’я, забезпечення власної безпеки і безпеки інших людей у надзвичайних ситуаціях у мирний і воєнний час,  до служби в Збройних Силах України, інших військових формуваннях, виконання військового обов’язку в запасі.

      

      Для повторення пройденого матеріалу було проведено вибірковий диктант, після чого учні здійснювали самоперевірку за допомогою  карток самооцінювання.

     На попередньому уроці учням було запропоновано випереджувальне завдання.  На етапі актуалізації опорних знань учні презентували свої повідомлення «Історія створення гранат», «Міфи про гранати».

    На етапі вивчення нового матеріалу учні переглянули відеоролики «Еволюція ручних гранат» та «Ручні гранати, їх будова. Поводження з гранатами». Після перегляду відеороликів  проведено узагальнення та систематизацію знань з даної теми за допомогою тестових завдань.

     В кінці уроку учням запропоновано переглянути «Правила поводження з вибухо-небезпечними предметами».

   

Викладач предмету «Захист Вітчизни»    Богатиренко Л.М.

 

      У період з 06.02.2017 по 10.02.2017 року в училищі пройшов тиждень фізико-математичних дисциплін, девізом якого були слова: «Проникаючи в зоряні далі, в таємниці земної кори, наука всіх закликає: Ти міркуй, фантазуй, твори!»

      Розпочався тиждень з організаційної лінійки та оголошення завдання до проведення математичної конференції «Золотий переріз – душа гармонії». Отримавши завдання, кожна група включилася  в роботу. Учні ІІІ курсу підготували мультимедійні презентації та познайомили з ними учнів І-ІІ курсів. 07.02.2017 р. викладачем математики Щербаченко А.Г. у групі №11 за професією «Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза.» було проведено відкритий урок з алгебри і початків аналізу на тему «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу».

                      

      У середу відбувся позакласний захід з фізики «Зустріч у фізичному кафе», під час проведення якого найактивнішими були учні І курсу. Вони підібрали матеріали та підготували: кросворди, ребуси, реферати про видатних фізиків, астрономів, математиків, звернувши особливу увагу на українських вчених.

      Під лозунгом «Мудрим підкоряються вершини» пройшов день історії фізики, в рамках якого було проведено усний журнал  «Українці всесвіту. Внесок українських вчених у розвиток фізики»,  озвучено цікаві факти про видатних вчених. Учні всіх курсів під час уроків фізики та математики демонстрували та озвучували свої мультимедійні презентації «Сторінки історії фізико-математичних дисциплін», що розширило пізнавальні інтереси учнів та створило базу для зміцнення позитивного ставлення до навчання.

      При підведенні підсумків тижня у кожній групі було відзначено найактивніших учасників, оголошено подяку за участь у проведених заходах.

Щербаченко А.Г., ШостакН.М.

      У жовтні 2016 року на базі Державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище»  в групі №11 з професії «Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза» був проведений відкритий урок з фізичної культури. Метою даного уроку було ознайомити учнів із вдосконаленням виконання передачі м’яча внутрішньою стороною стопи; зупинки м’яча підошвою та ведення м’яча внутрішньою і зовнішньою частиною підйому, сприяти розвитку швидкості, спритності, координації та точності рухів учнів.

      Обсяг поданого викладачем матеріалу відповідав темі уроку. Базові поняття, уміння і навички в учнів сформовані. Використання різних видів роботи (розповідь, навчальна гра, вправа на передачу м’яча різними способами, ведення м’яча) виявилися доцільними та ефективними.

     Вагомість даної теми уроку спонукала учнів до зацікавленості змістом уроку, аправильна організація уроку і розподіл часу самодисциплінували учнів. Методи перевірки знань  були вдало використані. Оцінювання супроводжувалися емоційним ставленням та аргументованим поясненням.

     На виконання річного плану роботи ДНЗ «Білопільське ВПУ » на 2016- 2017 н. р. та з метою підвищення інтересу учнів до вивчення предметів суспільних дисциплін, виховання свідомих громадян України, удосконалення форм і методів організації навчально-виховного процесу, в період з        23.01. 2017 р. по 27.01.2017 р. в навчальному закладі пройшов тиждень суспільних дисциплін.

       Протягом тижня були проведені заходи з історії та правознавства:

  • Мітинг до Дня  Соборності України «Україна – Соборна держава»
  • Зустріч з інспектором ювенальної превенції Білопільського відділення поліції Головного Управління Національної поліції у Сумській області
  • Виставка літератури з правової тематики «Закон і право для всіх єдині»
  • Усний журнал «Україна надзвичайна: 30 неймовірних фактів про Україну»
  • Презентація пошуково - дослідницької роботи учнів «Історії Білопільщини славетні імена»

Тиждень історії створив сприятливі умови для виявлення набутих навичок, допоміг учням розширити й поглибити свої знання з історії  та правознавства.

      26 січня 2017 року був проведений відкритий урок в групі ТУ-4  з професії «Помічник машиніста тепловоза» з предмету «Будова та ремонт рухомого складу» з теми «Загальна будова двигунів внутрішнього згорання»

     

      Урок розпочався показом відеоролика «Порушення техніки безпеки при експлуатації двигунів внутрішнього згорання»

      Напередодні учням було  запропоновано підготувати повідомлення про технічні характеристики дизеля. На етапі актуалізації опорних знань учні презентували усні повідомлення з вищезазначеної теми, після чого було здійснено фронтальне опитування учнів з даної теми.

      На етапі вивчення нового матеріалу,  учні складали в аркушах робочого зошита опорний конспект уроку, використавши матеріали відеороликів, навчального посібника.

     Узагальнення та систематизацію знань з даної теми проведено за допомогою тестових завдань.

     Протягом уроку панувала дружня атмосфера, відчувався взаємозв’язок між викладачем та учнями.