20-21.04.2017 Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Сумській області на базі Державного професійно-технічного навчального закладу «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну» було проведено фінальний етап конкурсу «Педагог - новатор  2017», лауреатом якого стала викладач української мови та літератури Державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище» Руденко Лариса Миколаївна. Учасники конкурсу обмінялись творчим досвідом, своїми ідеями під час проведення конкурсів «Вернісаж педагогічної творчості» (презентація власного блогу), «Світ моїх захоплень», а також презентували власний досвід роботи та виконали творчу роботу.

    Маючи у своєму арсеналі власний стиль, професійні задатки,  Руденко Л.М.конкурсанти продемонструвала високий рівень педагогічної майстерності, уміння використовувати інноваційні методи навчання.

    Чхайло О.М., директор Навчально-методичного центру ПТО у Сумській області, голова журі конкурсу, відмітила високий рівень педагогічної майстерності Руденко Л.М., нагородивши її дипломом та цінним подарунком, а також побажала нових звершень і здобутків у такій нелегкій, але важливій професії, акцентувавши увагу, що «бути  викладачем – це високе покликання, особливий талант. Тільки сильна духом людина може витримати те колосальне навантаження і стрімкий темп постійного вдосконалення, які супроводжують роботу з учнями».

   29 березня 2017 року майстер виробничого навчання Деркачова Майя Дмитрівна провела відкритий урок виробничого навчання в групі №12 з професії « Маляр» з кваліфікації « Маляр 2 розряду» з теми « Суцільне шпаклювання поверхні».

      Урок майстер виробничого навчання розпочала з епіграфу «Набув знань – пристосуй до діла , бо знання без діла – то тяжка ноша». Майстер виробничого навчання з початку уроку налаштувала учнів на позитивне сприйняття інформації, вона продемонструвала власний підхід до проведення уроків виробничого навчання із застосування інноваційних технологій на уроці поглибила знання учнів про переваги сучасних технологій.

      Учні активно працювали на етапі актуалізації опорних знань із заліковим зошитом учня , автором якого є майстер виробничого навчання Деркачова М.Д. На уроці застосовувалась групова форма роботи та робота в парах. На етапі закріплення робочих прийомів було застосовано індивідуальну форму роботи. На уроці учні виконували інтерактивні вправи « Обери правильну відповідь», « Знайди зайвий інструмент». Особливо активно і жваво була проведена вправа « Склади інструкційно – технологічну картку».

            

   

     При поясненні нового матеріалу були використані відеоматеріали. Учні оцінювали свої знання за допомогою картки самооцінювання. При проведенні практичної частини вступного інструктажу учні продемонстрували свої вміння та навички при роботі з електроінструментом та роботою з сучасними  матеріалами фірми « КНАУФ». Протягом всього уроку панувала творча, доброзичлива атмосфера, що стимулювала учнів на засвоєння нових знань, які вони зможуть застосовувати у своїй майбутній трудовій діяльності.

                                                    Голова методичної комісії
                                               викладачів та майстрів виробничого навчання    
                                               будівельного профілю Шевченко С.В.

         Членами методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання будівельного профілю був підготовлений та проведений семінар з елементами тренінгу «Формування іміджу сучасного педагога». Під час семінару учасники розкрили поняття «імідж», обговорили складові іміджу сучасного педагога, шляхи формування позитивної самооцінки педагога та навчилися створювати коротку самопрезентацію.

          Педагоги об’єдналися в групи «Іміджмейкери», «Промоутери», «Піарщики». Протягом семінару були виконані вправи «Знайомство», «Мозковий штурм», «Ваша діяльність у відображенні вашого кольору», «Портрет сучасного педагога», «Поділись із сусідом компліментами», «Портфель, м’ясорубка і корзина», «Побажання від щирого сердця». Найбільш цікавим був квест з елементами гри, де учасникам потрібно було розгадати ребуси і за допомогою підказок  знайти в приміщенні предмети, які є невід’ємною часткою для створення зовнішнього іміджу.

    

        Під час семінару були і хвилинки відпочинку та гумору – слухали притчу «Про ідеального вчителя» та переглянули відео «Як я провів літо». На завершення всім учасникам семінару були презентовані «Поради, рекомендації щодо створення іміджу педагога». А  завершилася робота семінару чаюванням  в дружній та приємній атмосфері.

              

                                               Голова методичної комісії
                                               викладачів та майстрів виробничого навчання

                                               будівельного профілю Шевченко С.В.

     6 квітня 2017 року викладачі Державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище» Скрипченко І.М., Руденко Л.М., Щербаченко А.Г., Шостак Н.М., Шевченко С.В., Кальченко Ю.М., Варавка І.І., Бабак М.О., Теницький Ю.В. відвідали Сумський національний аграрний університет. Педагоги взяли участь в семінарі - навчанні «Впровадження системи дуальної аграрної освіти у професійно-технічних закладах Сумщини».

     Всіх учасників привітав проректор з наукової роботи Олександр Маслак, який відзначив, що ми працюємо в одній системі і маємо спільне завдання – підготувати професійні кадри для аграрного сектору, який наразі активно розвивається в Україні.

   На семінарі активно працювали педагоги професійно – технічних навчальних закладів Синівки, Хотіні. Своїм досвідом із запровадження системи дуальної освіти у своїх навчальних закладах поділилися представники Сумського та Маловисторопського коледжів СНАУ.

     Про інтегровану модель дуального навчання за участі СНАУ, ПТНЗ та агробізнесу говорила помічник проректора з науково-педагогічної та навчальної роботи Ніна Мельник. Зокрема вона відзначила, що аграрна освіта й наука у світі мають вже доволі давню історію: у Німеччині, наприклад, викладання сільського господарства як дисципліни розпочалося ще у 1727 році у Гаальському університеті.

     А взагалі що ж таке дуальна освіта? До її основних ознак належать такі, як паралельне оволодіння «прикладною» професією під час отримання професійної освіти; чергування теорії і практики у навчальному процесі; співпраця ВНЗ з підприємством; оплата підприємства; фінансова участь підприємства в організації практичної фази навчання; хороші умови навчання тощо.

    Різниця між традиційним шляхом отримання кваліфікаційного рівня «Бакалавр» у галузі сільського господарства і дуальною системою полягає у тому, що навчанню передує 12-15-місячний період практичного набуття професійної освіти. Практичне навчання відбувається на одному з визнаних сільськогосподарських підприємств.

     По закінченні пленарної частини семінару його учасники оглянули навчальні лабораторії інженерно-технологічного факультету та факультету агротехнологій та природокористування.

Голова методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання

будівельного профілю Шевченко С.В.

30 березня 2017 року на стадіоні ім. Юрія Білонога у місті Білопілля відбулася районна спартакіада допризовної молоді юнаків 2000 – 2002 року народження.

Серед 19 команд навчальних закладів району в спартакіаді взяла участь і команда Державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище".

Юнаки змагались у чотирьох номінаціях «Біг -100м», «Метанні гранати Ф-І», «Підтягування на перекладині» та «Забіг на 1000 м».

За підсумками змагань учні нашого закладу посіли:

  • перше місце у підтягуванні на перекладині (Константінов Іван з результатом  24 рази);
  • друге місце у бігу на 100м (Запорожець Дмитро з результатом 13 сек);
  • третє місце у метанні гранати Ф-1( Лоза Владислав з результатом 52 м).

Отже у загальному підсумку, команда ДНЗ «Білопільське ВПУ» посіла друге місце, за що нагороджена грамотою сектору молоді та спорту Білопільської районної державної адміністрації.

 Вітаємо переможців!!!