Вже стало доброю традицією ДНЗ «Білопільське ВПУ» брати участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості серед учнів закладів професійної (професійно – технічної) освіти. У 2019 – 2020 н. р. темою конкурсу були рядки з поезії В. Симоненка «Ради тебе перли в душу сію,  ради тебе мислю і творю…».

У номінації «Історія України і державотворення» взяла участь та посіла ІІІ місце учениця групи № 12 Бабенко Карина. В своїй творчій роботі, яка мала назву «Смерекова доля в зеленій перлині», Карина дослідила історію створення і розвитку дендропарку  “Шкуратівський”, справжньої  зеленої  перлини Сумщини. Дендропарк  “Шкуратівський”- творіння  людських рук. Якому все своє життя присвятив уродженець села Йосип Хомич Мухопад.

Вітаємо Карину з перемогою та бажаємо нових досягнень.

19 грудня 2019 року викладач предметів професійно-теоретичної підготовки залізничного профілю Головенко  Віктор Петрович  провів відкритий урок в групі №31 з професії «Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза» з предмету «Автогальма» з теми «Призначення та будова компресорів»

Урок розпочався з повідомлення теми та мети уроку. З метою мотивації навчальної діяльності учням було презентовано відеоролик «Незвичайні ситуації на залізничному транспорті»

 Перед тим як перейти до вивчення нового матеріалу, було проведено фронтальне опитування з теми «Прилади живлення системним повітрям».

Під час вивчення нового матеріалу учні активно працювали з робочим зошитом учня з автогальм та моделювали різноманітні  виробничі ситуації.

Були використані сучасні засоби навчання (проектор, комп’ютер, телевізор,  DVDпрогравач).

 

Голова методичної комісії

викладачів та майстрів виробничого навчання

залізничного профілю 

Є.ЧАУС 

Далеко не все в навчальному матеріалі може бути для учнів цікавим. І тоді в дію вступає чинник пізнавального інтересу. Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси. Шлях до цього полягає через створення ігрових нестандартних ситуацій. Одним із засобів зацікавлення учнів до вивчення предметів є проведення предметних тижнів. Методи та форми його проведення можуть бути різними, але мета одна – зацікавити та залучити до роботи якомога більше учнів.

Кожний педагог прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставлять перед собою і викладачі математики та інформатики Державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище» Щербаченко А.Г. та Шершинь О.В. Так, у груді 2019 року в Державному навчальному закладі «Білопільське вище професійне училище» був проведений тиждень  математики та інформатики викладачами Щербаченко А.Г. та Шершинь О.В.

Метою проведення тижня було залучення учнів до активної пізнавальної діяльності, розширення їхнього кругозору та здобуття додаткових знань з математики та інформатики, формування інтересу до вивчення предметів, забезпечення різнобічного розвитку особистості учнів.

Протягом тижня було переглянуто документальний фільм «Люди - роботи», проведено позакласний захід з інформатики «Я – за безпечний Інтернет, відкриту лабораторно-практичну роботу «Створення інформаційно-рекламної листівки «Мій навчальний заклад – найкращий» засобами MicrosoftPublisher.

У рамках тижня була проведена  інтелектуальна гра «Поле чудес», яка  вирізнялась оригінальністю проведення, цікавим змістом та інформаційною насиченістю. Проведення інтелектуальної гри «Поле чудес» сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості.

Наприкінці тижня відбулося урочисте закриття та підведення підсумків. Активні учасники  та переможці конкурсів нагороджені грамотами та солодкими призами.

 

Методист ДНЗ «Білопільське ВПУ»

Ірина МАЛИК

10 грудня 2019 року в закладі було проведено методичний практикум для педагогів з теми «Учимося на помилках». Метою практикуму було навчити педагогів основам аналізу конфліктної ситуації, навчити розв’язувати критичні ситуації. Для роботи педагоги були об’єднані в три групи  «Наставники», «Рятівники», «Чародійники». Під час практикуму були виконані вправи «Наші мрії», «Склади правило», «Підбери правило», «Розв’язання конфліктних ситуацій», «Чобіток» та кожна з груп створила колаж «Урок без помилок», який презентували спікери. На останок всі отримали  пам’ятки «Конфліктові легше запобігти, ніж розв’язати», «Що слід пам’ятати вчителеві», які допоможуть конструктивно розв’язати критичні та конфліктні ситуації. А завершилась зустріч приємним чаюванням та позитивним настроєм.

                                           Голова методичної комісії
                                           викладачів та майстрів виробничого навчання
                                           будівельного ппрофілю
                                           Шевченко С.В.