29 листопада 2017 року викладач професійно-теоретично залізничного профілю Головенком  Віктором Петровичом  був проведений відкритий урок в групі ТУ-24 з професії «Помічник машиніста тепловоза» з предмету «Автогальма» з теми «Обов’язки локомотивної бригади перед виїздом із депо».

 

 

    Урок був розпочатий з повідомлення теми, мети уроку та мотивації навчальної діяльності.

     Перед тим як перейти до вивчення нового матеріалу, було проведено фронтальне опитування з теми «Локомотивна сигналізація».

    Під час вивчення нового матеріалу учні активно працювали з робочим зошитом учня з автогальм та моделювали різноманітні  виробничі ситуації.

    Були використані сучасні засоби навчання (проектор, комп’ютер, телевізор,  DVDпрогравач).

   Презентувати свою професію, розширити кругозір, показати свої знання і уміння допомагають традиційні Тижні професій, які організовують разом з учнями, викладачі та майстри виробничого навчання.

  Тиждень з професії «Провідник пасажирського вагона» стартував 27 листопада 2017 року.

   Під час проведення тижня професії учні  училища, що здобувають професію провідника пасажирського вагона, взяли участь в конкурсі рефератів «Обов’язки провідника пасажирського вагона», з цікавістю переглянули відео «Нові пасажирські вагони».

  В музично-розважальній програмі «Презентація професії провідника пасажирського вагона» учнями групи були виконані пісні «Города-поезда», «Профессия нас связала», Трифонов К. прочитав гумореску П. Глазового «Важка торба», а Балишева Ю. та Жмай Н. виконали сценку «В поїзді». Захід супроводжувався яскравою і  змістовною презентаціэю та відеороликами.

   Цікаво й змістовно організовані заходи у межах тижня з професії «Провідник пасажирського вагона»  дали  змогу примножити інтерес учнів не лише до навчальних  предметів, а й до обраної професії.

 

Викладач предметів професійно- теоретичної підготовки

залізничного профілю Чаус Є.В.

02.11.2017 року в Державному навчальному закладі "Білопільське вище професійне училище" практичним психологом закладу був проведений  психолого-педагогічний тренінг «Психологічні особливості формування мотивації до роботи педагога».

 

Метою тренінгу було формування психологічної готовності педагога до роботи в умовах навчального закладу; розвиток його майстерності, професійних знань, умінь та навичок. Педагоги отримали корисну інформацію, яка була спрямована на визначення понять "Мотивація", "Мотив", "Стимул" та визначилися для чого людині потрібна мотивація  і взагалі чому мотивація така важлива для людини!

На закріплення учасники тренінгу отримали власну «Ліцензію на щастя» та учительські заповіді .

Під час заняття учасники тренінгу обмінювалися думками та отримали позитивні емоції.

Практичний психолог

Сіренко О.С.

     14-15 грудня 2017 року на базі ДНЗ "Сумське міжрегіональне вище професійне училище"  було  проведено  ІІ етап XVІІІ  Міжнародного  конкурсу з української  мови  імені  Петра Яцика та ІІ етап VIІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді  імені Тараса Шевченка серед учнів закладів професійної (професійно – технічної) освіти області.

    Основна мета конкурсу – сприяння утвердженню державного статусу української мови, піднесення її престижу серед учнівської молоді, виховання шанобливого ставлення до культури і традицій українського народу.

       

    У заході брало участь 40 учнів із 27 закладів  професійної (професійно – технічної) освіти області.

     Наш навчальний заклад на учнівському конкурсі представляла Матвєєва Софія, учениця І курсу 12 групи за професією «Штукатур. Маляр. Лицювальник-плиточник», яка посіла 5 місце. Вітаємо тебе, Софіє, та бажаємо успіхів і вагомих досягнень на ниві здобуття знань.

 

Викладач української мови           Руденко Л.М.

     Відповідно до плану роботи ДНЗ «Білопільське вище професійне» училище на 2017-2018 навчальний рік 30 листопада 2017 року в училищі було проведено семінар-практикум «Компетентісно-зорієнтований підхід до навчання як шлях розвитку творчої особистості учня та педагога».

     Метою семінару було підвищити професійну компетентність педагогів закладу,сприяти розвитку інформаційних компетентностей,  формувати навички роботи з інтернет-ресурсами, ознайомитись з теоретичними  засадами створення блогу, створити власний блог для подальшого  використання у педагогічній діяльності.

     Учасники семінару взяли участь у  Веб-квесті «Блог-як форма презентації роботи педагога». Виконання Веб-квесту складалося з теоретичного та практичного етапів. Під час проведення теоретичного етапу  педагоги   об'єдналися  в групи, розподілили між собою ролі, ознайомилися із завданнями.

 

 

 

 

   

    Викладачі та майстри виробничого навчання знайшли в мережі Інтернет інформацію про історію створення блогу, значення блогу для учасників навчального процесу та  розробили покрокову  інструкцію створення  блогу, а потім презентували свої напрацювання. Організатори семінару підготували посилання на інформаційні ресурси,    отримати які педагоги мали змогу, виконавши інтерактивні вправи на сайті  LearningApps.org.  

      Друга частина Веб-квесту – практична, передбачала створення  власних блогів на платформі  blogger. Учасники семінару створили  блоги та одержали необхідну рекомендацію щодо оформлення  та дизайну педагогічного міні-сайту.

      На завершення, узагальнюючи почуте, педагоги відзначили актуальність  створених  блогів   для більш тісної співпраці викладачів, майстрів виробничого навчання, учнів та батьків.

                                            Голова циклової комісії викладачів

 та майстрів виробничого навчання професій,

 що є загальними для всіх видів діяльності

Колесник С.М.