8 лютого 2018 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» була проведена інтерактивна педагогічна рада - тренінг «Роль потенціалу уроку в підвищенні рівня якості навчання в умовах компетентнісно зорієнтованого навчання», метою проведення  якої були аналіз об’єктивних та суб’єктивних умов проведення сучасного уроку, визначення складових аспектів та шляхи підвищення його ефективності. Основна увага заходу акцентувалась на провідній ролі педагога при проведенні сучасного уроку.

 

 

    В ході  тренінгу  учасники  мали змогу взяти  участь у методичному квесті та подолати шість «перешкод» в пошуку скарбів - чарівної скриньки знань. Педагоги, як справжні шукачі пригод, згідно з малюнками  визначити ключову особу квесту, за описом відгадували педагогічні технології,креативно, з почуттям гумору створили педагогічний словник, даючи своє тлумачення слів: « Урок»,  «Журнал теоретичного навчання»,  «Педрада»,  «Останній дзвоник», «Атестація», «Учень»,  по асоціаціям з малюнками визначили відповідну технологію  навчання,вирішили логічні задачі, а також виконали вправу «Перевертні». Відкривши чарівну скриньку знань, педагоги отримали методичні рекомендації щодо застосування нових форм та методів проведення сучасного уроку.

   Інтерактивна педагогічна рада пройшла в сприятливій, творчій атмосфері.

 

 

  30.01.2018 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» був проведений тренінг для педагогічних працівників  «Від творчого вчителя - до обдарованого учня» з  метою розкриття творчого потенціалу педагогів, збільшення ступеня креативного підходу до конструктивно - продуктивних творчих завдань, формування позитивного ставлення до власних здібностей та до роботи з обдарованими учнями з метою розширення поінформованості педагогів щодо рис обдарованих учнів  та вимог до роботи з ними.

     В ході  тренінгу  учасники  отримали корисну інформацію, яка була спрямована на визначення поняття,що таке творчість, творчий педагог, обдарований учень, виконали вправи «Малюємо казку», створили «Колаж», де розкрили поняття «Образ обдарованого педагога» та «Образ обдарованого учня », «Відмінник та обдарований учень»,»Моє бачення творчого педагога». Учасникам були надані рекомендації «Як розвинути творчі здібності обдарованих учнів».

  

    Під час тренінгу кожен педагог зміг розкритися показати свої творчі здібності. Учасники тренінгу отримали позитивні емоції та цікаву інформацію,  яку зможуть  використати в подальшій роботі. Тренінг закінчився вправою «Релакс»,  під час виконання якої кожен зміг розслабитися, отримати прилив сил та енергії.

 

 

Практичний психолог Сіренко О.С.

     Головна мета навчання фізики і математики  полягає у розвитку особистості учня засобами фізики та математики як навчальних предметів.

    Зв'язки між математикою і фізикою різноманітні і постійні.

    На жаль, багато учнів вважають, що математика і фізика - це науки, в яких мало цікавого, лише правила, цифри і  формули.

    Вирішенням цієї проблеми  є різноманітна позаурочна робота. Постала задача зробити свято цих наук, показати їх важливість і доступність.

    Згідно з річним планом роботи закладу на 2017- 2018 н. р. з 6 по 11 листопада 2017 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» проходив тиждень математики та фізики.  Мета проведення  тижня є розвиток пізнавальних, індивідуальних, творчих та інтелектуальних здібностей учнів, підвищення інтересу до даних предметів, до навчальної діяльності, до пізнання дійсності і самого себе, вироблення самоорганізації, самоутвердження, формування комунікативної, соціальної компетентностей. Відповідно до програми тижня було проведено різноманітні заходи з фізики і математики.

Викладачі Шостак Н.М., Щербаченко А.Г.

    29 листопада 2017 року викладач професійно-теоретично залізничного профілю Головенком  Віктором Петровичом  був проведений відкритий урок в групі ТУ-24 з професії «Помічник машиніста тепловоза» з предмету «Автогальма» з теми «Обов’язки локомотивної бригади перед виїздом із депо».

 

 

    Урок був розпочатий з повідомлення теми, мети уроку та мотивації навчальної діяльності.

     Перед тим як перейти до вивчення нового матеріалу, було проведено фронтальне опитування з теми «Локомотивна сигналізація».

    Під час вивчення нового матеріалу учні активно працювали з робочим зошитом учня з автогальм та моделювали різноманітні  виробничі ситуації.

    Були використані сучасні засоби навчання (проектор, комп’ютер, телевізор,  DVDпрогравач).

   Презентувати свою професію, розширити кругозір, показати свої знання і уміння допомагають традиційні Тижні професій, які організовують разом з учнями, викладачі та майстри виробничого навчання.

  Тиждень з професії «Провідник пасажирського вагона» стартував 27 листопада 2017 року.

   Під час проведення тижня професії учні  училища, що здобувають професію провідника пасажирського вагона, взяли участь в конкурсі рефератів «Обов’язки провідника пасажирського вагона», з цікавістю переглянули відео «Нові пасажирські вагони».

  В музично-розважальній програмі «Презентація професії провідника пасажирського вагона» учнями групи були виконані пісні «Города-поезда», «Профессия нас связала», Трифонов К. прочитав гумореску П. Глазового «Важка торба», а Балишева Ю. та Жмай Н. виконали сценку «В поїзді». Захід супроводжувався яскравою і  змістовною презентаціэю та відеороликами.

   Цікаво й змістовно організовані заходи у межах тижня з професії «Провідник пасажирського вагона»  дали  змогу примножити інтерес учнів не лише до навчальних  предметів, а й до обраної професії.

 

Викладач предметів професійно- теоретичної підготовки

залізничного профілю Чаус Є.В.