Відповідно до плану роботи ДНЗ «Білопільське ВПУ» на 2019-2020 навчальний  рік з 20  січня по 27 січня 2020 року в училищі відбувся тиждень «Твій друг - безпечний рух», метою якого було підвищення обізнаності та усвідомлення кожним учасником дорожнього руху найгостріших проблем безпеки дорожнього руху.

Тиждень розпочався з усного журналу «Знай та вивчай правила дорожнього руху».

Відповідно до тематики тижня для загального ознайомлення було підготовлено тематичну виставку літератури та друкованих матеріалів з питань безпеки дорожнього руху, пройшов огляд-конкурс учнівських малюнків та тематичних стіннівок, розроблена пам’ятка з безпеки дорожнього руху. У кожній навчальній групі пройшли цільові інструктажі з безпеки життєдіяльності та безпеки дорожнього руху.

Викладач предмета «Правила дорожнього руху» Соляник Ю.В.  провів урок  з учнями групи ТУ–6 з теми «Призначення горизонтальної розмітки. Колір і умови застосування кожного виду розмітки. Написи та інші позначення на проїзній частині. Дії водіїв відповідно до вимог горизонтальної розмітки».

Викладач Соляник  Ю.В.  організував перегляд фільмів з безпеки дорожнього руху для учнів  навчального закладу.

07 лютого 2020 року викладачем  Шевченко С. В. було проведено відкритий урок з технології штукатурних  робіт в групі №12 з професії «Штукатур»  з кваліфікації «Штукатур 3(2-3)  розряду»  з теми  «Організація робочого місця при накиданні, намазуванні розчинової суміші». Урок викладач розпочала з веселих загадок для учнів та девіза «Не просто слухати, а чути; не просто дивитися, а бачити; не просто відповідати, а міркувати, дружно і плідно працювати». Під час уроку була створена творча атмосфера.

Форма організації навчальної діяльності на уроці – робота в малих групах. Учні були об’єднані в дві бригади «Переможці», «Працьовиті». На етапі актуалізації опорних знань учні виконували вправи «Знайди зайву картинку при накиданні», «Поясни та продемонструй», «Таблиця переваг і недоліків».

Під час вивчення нового матеріалу працювали  з робочим зошитом учня з технології штукатурних робіт, використовуючи підручник.

Під час  закріплення матеріалу учні виконали вправи «Знайди помилку» та «Моє робоче місце». Урок пройшов на належному рівні. Викладачем були використані сучасні засоби навчання. А головне досягнення уроку -  це належні знання учнів!

3 лютого 2020 року в ДНЗ «Білопільське ВПУ» був проведений семінар «Я крокую до майстерності»,  який пройшов  у вигляді творчих посиденьок в арт-кафе «У вірних друзів». Педагоги закладу мали змогу замовити «страви», скуштувавши які, змогли розгадати зашифровані педагогічні терміни. Вправи «Продовжи речення» та «Знайди відповідність» сприяли актуалізації знань педагогів тезаурусу закону України «Про освіту».

Далі присутні визначилися з показниками майстерності педагога, її основними елементами , а також з одним з основних принципів педагогічної майстерності - педагогічним партнерством.  Шляхом тестування була визначена готовність кожного учасника  працювати за  цим принципом.  Скуштувавши страву «Казковий десерт», учасники заходу  відгадали запропоновані  казки, адже казка – не просто найпопулярніший фольклорний жанр, це джерело, що дає творчу наснагу кожній творчій людині. Під час семінару відвідувачі арт- кафе «У вірних друзів» смакували також стравами «Креатив»,  «Рулетом життєвих цінностей»,  «Вірний вибір», «Вінегрет» та «Пірінейська піранія під пікантним соусом», які сприяли розвитку  творчого потенціалу педагогів.

На завершення семінару всім присутнім педагогам був запропонований рецепт успіху педагога  та найкращі побажання на шляху до майстерності. .  Творчі посиденьки в арт- кафе  «У вірних друзів» під гаслом « Я крокую до  майстерності» пройшли  в творчій, доброзичливій атмосфері,  подарувавши   присутнім приємні емоції.

 

З метою реалізації заходів щодо організації та підготовки учасників освітнього процесу до якісного проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання та підвищення рівня підготовки педагогів закладу щодо методики оцінювання якості освітнього процесу 29 січня 2020 року було проведено спільне засідання методичних та циклових комісій у формі семінару – практикуму «Тестові технології як спосіб вимірювання навчальних компетентностей учнів».

Під час проведення теоретичної частини, увага педагогічних працівників акцентувалася на особливостях технології створення коректного тесту, класифікації форм тестових завдань за видами (закрита форма та відкрита форма).

Учасники заходу проаналізували алгоритм створення тестових завдань, приділивши особливу увагу створенню матриці, формулюванню умов тестових завдань, ранжуванню за рівнями складності та структурним елементам  (інструкція для учнів, власне тестове завдання, бланк правильних відповідей). З метою удосконалення педагогами практичних вмінь та навичок педагогів закладу було проведено практикум «Конструюємо тестові завдання», під час якого викладачі та майстри виробничого навчання складали тести відкритої та закритої форм, апробували їх, обчислювали не тільки індекс їх складності за формулою, а і рівень їх складності.

Тож практичний досвід створення тестових завдань різного рівня складності та  приклади їх використання виявились цікавими та корисними для педагогічних працівників училища. По завершенню роботи учасники семінару – практикуму отримали методичні рекомендації щодо методики створення тестових завдань, які є важливим інструментом оцінювання якості освіти, посилення керованості освітнім процесом.

 

 

Методист  І.О.Малик