30.01.2018 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» був проведений тренінг для педагогічних працівників  «Від творчого вчителя - до обдарованого учня» з  метою розкриття творчого потенціалу педагогів, збільшення ступеня креативного підходу до конструктивно - продуктивних творчих завдань, формування позитивного ставлення до власних здібностей та до роботи з обдарованими учнями з метою розширення поінформованості педагогів щодо рис обдарованих учнів  та вимог до роботи з ними.

     В ході  тренінгу  учасники  отримали корисну інформацію, яка була спрямована на визначення поняття,що таке творчість, творчий педагог, обдарований учень, виконали вправи «Малюємо казку», створили «Колаж», де розкрили поняття «Образ обдарованого педагога» та «Образ обдарованого учня », «Відмінник та обдарований учень»,»Моє бачення творчого педагога». Учасникам були надані рекомендації «Як розвинути творчі здібності обдарованих учнів».

  

    Під час тренінгу кожен педагог зміг розкритися показати свої творчі здібності. Учасники тренінгу отримали позитивні емоції та цікаву інформацію,  яку зможуть  використати в подальшій роботі. Тренінг закінчився вправою «Релакс»,  під час виконання якої кожен зміг розслабитися, отримати прилив сил та енергії.

 

 

Практичний психолог Сіренко О.С.

     Головна мета навчання фізики і математики  полягає у розвитку особистості учня засобами фізики та математики як навчальних предметів.

    Зв'язки між математикою і фізикою різноманітні і постійні.

    На жаль, багато учнів вважають, що математика і фізика - це науки, в яких мало цікавого, лише правила, цифри і  формули.

    Вирішенням цієї проблеми  є різноманітна позаурочна робота. Постала задача зробити свято цих наук, показати їх важливість і доступність.

    Згідно з річним планом роботи закладу на 2017- 2018 н. р. з 6 по 11 листопада 2017 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» проходив тиждень математики та фізики.  Мета проведення  тижня є розвиток пізнавальних, індивідуальних, творчих та інтелектуальних здібностей учнів, підвищення інтересу до даних предметів, до навчальної діяльності, до пізнання дійсності і самого себе, вироблення самоорганізації, самоутвердження, формування комунікативної, соціальної компетентностей. Відповідно до програми тижня було проведено різноманітні заходи з фізики і математики.

Викладачі Шостак Н.М., Щербаченко А.Г.

    29 листопада 2017 року викладач професійно-теоретично залізничного профілю Головенком  Віктором Петровичом  був проведений відкритий урок в групі ТУ-24 з професії «Помічник машиніста тепловоза» з предмету «Автогальма» з теми «Обов’язки локомотивної бригади перед виїздом із депо».

 

 

    Урок був розпочатий з повідомлення теми, мети уроку та мотивації навчальної діяльності.

     Перед тим як перейти до вивчення нового матеріалу, було проведено фронтальне опитування з теми «Локомотивна сигналізація».

    Під час вивчення нового матеріалу учні активно працювали з робочим зошитом учня з автогальм та моделювали різноманітні  виробничі ситуації.

    Були використані сучасні засоби навчання (проектор, комп’ютер, телевізор,  DVDпрогравач).

   Презентувати свою професію, розширити кругозір, показати свої знання і уміння допомагають традиційні Тижні професій, які організовують разом з учнями, викладачі та майстри виробничого навчання.

  Тиждень з професії «Провідник пасажирського вагона» стартував 27 листопада 2017 року.

   Під час проведення тижня професії учні  училища, що здобувають професію провідника пасажирського вагона, взяли участь в конкурсі рефератів «Обов’язки провідника пасажирського вагона», з цікавістю переглянули відео «Нові пасажирські вагони».

  В музично-розважальній програмі «Презентація професії провідника пасажирського вагона» учнями групи були виконані пісні «Города-поезда», «Профессия нас связала», Трифонов К. прочитав гумореску П. Глазового «Важка торба», а Балишева Ю. та Жмай Н. виконали сценку «В поїзді». Захід супроводжувався яскравою і  змістовною презентаціэю та відеороликами.

   Цікаво й змістовно організовані заходи у межах тижня з професії «Провідник пасажирського вагона»  дали  змогу примножити інтерес учнів не лише до навчальних  предметів, а й до обраної професії.

 

Викладач предметів професійно- теоретичної підготовки

залізничного профілю Чаус Є.В.

02.11.2017 року в Державному навчальному закладі "Білопільське вище професійне училище" практичним психологом закладу був проведений  психолого-педагогічний тренінг «Психологічні особливості формування мотивації до роботи педагога».

 

Метою тренінгу було формування психологічної готовності педагога до роботи в умовах навчального закладу; розвиток його майстерності, професійних знань, умінь та навичок. Педагоги отримали корисну інформацію, яка була спрямована на визначення понять "Мотивація", "Мотив", "Стимул" та визначилися для чого людині потрібна мотивація  і взагалі чому мотивація така важлива для людини!

На закріплення учасники тренінгу отримали власну «Ліцензію на щастя» та учительські заповіді .

Під час заняття учасники тренінгу обмінювалися думками та отримали позитивні емоції.

Практичний психолог

Сіренко О.С.