Науково-методична робота з педагогічним кадрами в Державному навчальному закладі «Білопільське вище професійне училище» проводилась згідно з річним планом роботи та відповідно до наказу від 03.09.2018 № 199-ОД «Про структуру методичної роботи з педагогічними працівниками та її організацію у 2018-2019 н. р.», а також відповідно до моделі науково-методичної роботи закладу.

Концепція «Нова українська школа» чітко визначає напрями професійної діяльності методичної служби й самого педагога, зокрема, передбачає формування педагога нової формації, умотивованого, компетентного, кваліфікованого.

У закладі створено цілісну систему методичної роботи з метою професійного зростання педагогічних кадрів. Для постійного управління діяльністю педагогічного колективу організовано роботу методичної ради закладу, на засіданнях якої розглядались актуальні питання сьогодення щодо участі педагогічних працівників у професійних конкурсах, про організацію роботи з обдарованими учнями, про хід проведення позакласної роботи з предметів та професій, про підсумки атестації та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а також методична рада вела підготовку до заходів, які було включено до річного плану роботи закладу з метою надання допомоги викладачам, майстрам виробничого навчання, розглядались плани роботи методичних комісій, вивчався та поширювався передовий педагогічний досвід, вивчались шляхи удосконалення методичної роботи в закладі.

Відповідно до плану роботи закладу на 2018-2019 н. р. та наказу від 03.09.2018 № 175-ОД «Про роботу над єдиною методичною проблемою «Створення розвивального середовища на уроках теоретичного та виробничого навчання з метою забезпечення формування навчальних компетентностей учнів» у 2018-2019 н. .р. педагогічний колектив працював над І (пошуково-аналітичним) етапом науково-методичної проблеми «Створення розвивального середовища на уроках теоретичного та виробничого навчання з метою забезпечення формування навчальних компетентностей учнів», метою якого є сприяння переорієнтації педагогічної свідомості викладачів та майстрів виробничого навчання в поглядах на ключові питання проблеми. За період роботи над І етапом було визначено можливості роботи із цієї проблеми в межах кожної методичної комісії, проаналізовано банк педагогічних технологій, використовуваних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми, обговорено досвід роботи викладачів та майстрів виробничого навчання та спрямовано їх роботу на вирішення ключових завдань проблеми. У 2018-2019 н. р. було створено творчу групу для організації роботи над науково-методичною проблемою, укомплектовано методичний кабінет відповідною методичною та педагогічною літературою. Членами творчої групи проаналізовано теоретичний аспект даної методичної проблеми, проведено моніторинг навчальних досягнень учнів, анкетування педагогів.

Для реалізації завдань І (пошуково-аналітичного) етапу роботи над методичною проблемою було організовано та проведено наступні заходи:

1. Аналіз результатів моніторингу навчальних досягнень учнів за І семестр 2018-2019 н. р. (протокол засідання педагогічної ради від 31.01.2019 № 1).

2. Анкетування та діагностика педагогічних працівників та учнів: «Виявлення рівня тривожності підлітків за методикою Кондаша», «Методика вивчення рівня самооцінки», «Діагностика творчих здібностей Є.Є.Тунік», «Методика вивчення ставлення до навчальних предметів», «Методика К.Томаса «Стилі поведінки у конфліктній ситуації», «Моя професія», «Моє ставлення до уроку», «Що заважає навчанню», анкета для визначення творчого потенціалу педагога, тест щодо визначення схильності викладача до роботи з обдарованими дітьми, анкета «Самооцінка професійної діяльності викладача», «Методика діагностики рівня емоційного вигорання В.В.Бойка», методика К.Томаса «Стилі поведінки у конфліктній ситуації».

3. Тематичний контроль «Про перехід на новий зміст в контексті освітніх реформ» (протокол засідання педагогічної ради від 29.11.2018 № 17), «Про самоосвіту педагога як умову підвищення його компетентності» (протокол засідання педагогічної ради від 14.03.2019 № 7), «Нові підходи до формування ключових та предметних компетентностей» (протокол засідання педагогічної ради від 20.03.2019 № 10).

4. Обговорення  питання «Про організацію роботи над науково-методичною проблемою «Створення розвивального середовища на уроках теоретичного та виробничого навчання з метою забезпечення формування навчальних компетентностей учнів» на засіданні методичної ради від 25.10.2018 протокол № 5.

5. Обговорення питання «Про хід роботи над науково-методичною проблемою «Створення розвивального середовища на уроках теоретичного та виробничого навчання з метою забезпечення формування навчальних компетентностей» на засіданні педагогічної ради від 20.05.2019 протокол № 16.

6. Підсумки роботи педагогічного колективу були обговорені на засіданні методичних комісій (червень 2019).

В закладі було розроблено концепцію з дослідження та реалізації науково-методичної проблеми «Створення розвивального середовища на уроках теоретичного та виробничого навчання з метою забезпечення формування навчальних компетентностей учнів», яку розглянули на засіданні методичної ради закладу (протокол від 25.10.2018 № 5), було складено план роботи творчої групи з дослідження та реалізації науково-методичної проблеми закладу, який було презентовано на засіданнях методичних комісій у жовтні 2018 року.

Враховуючи, що основним завданням І (пошуково-аналітичного) етапу роботи над єдиною методичною проблемою є мотивація, стимулювання та науково-методична підготовка процесу реалізації проблеми, в училищі було проведено семінар-практикум «Професійна компетентність педагога» (жовтень, 2018р.), засідання-«круглий стіл» «Шлях до гармонії» (січень, 2019р.), засідання педагогічної ради в інтерактивні  формі «Особливості сучасного освітнього простору» (лютий, 2019р.), тренінгові заняття «Профілактика стресів у педагогічній практиці» (березень, 2019р.), «Розвиток професійної компетентності викладача: можливості, механізми, проблеми» (травень, 2019 р.).

 

Зазначена єдина методична проблема вирішується через впровадження у навчально-виховний процес інноваційних та інформаційно-комп’ютерних технологій навчання. Питання про хід роботи педагогічного колективу над І (пошуково-аналітичним) етапом єдиної методичної проблеми «Створення розвивального середовища на уроках теоретичного та виробничого навчання з метою забезпечення формування навчальних компетентностей учнів» розглядалось на засіданні педагогічної ради (протокол засідання педагогічної ради від 20.05.2019 №16).

Результатом роботи педагогічних працівників над І (пошуково-аналітичним) етапом єдиної методичної проблеми стали творчі доробки: електронний супровід, створений за допомогою програмного забезпечення SmartNotebook-10 з предмету «Охорона праці», електронний навчальний посібник з предмету «Управління та обслуговування тепловоза» з професії «Помічник машиніста тепловоза», електронний посібник з предмету «Будова та ремонт рухомого складу» з професії «Слюсар з ремонту рухомого складу», робочий зошит учня з предмета «Захист Вітчизни» для учнів 10 класу, робочий зошит учня з українського ділового мовлення, навчальний посібник з предмету «Основи трудового законодавства» з професії «Помічник машиніста тепловоза», електронний супровід, створений за допомогою програмного забезпечення SmartNotebook-10 з предмету «Технологія лицювальних та плиткових робіт з професії «Лицювальник-плиточник».

 

               

Аналіз роботи над науково-методичною проблемою, її впливу на підвищення якості навчально-виховного процесу засвідчив, що обрана проблема є актуальна, потребує застосування цілісної системи заходів – організаційних, управлінських, діагностичних, контролюючих, які сприяють створенню нового формату навчального процесу як форми співпраці педагога та учня.

Організація методичної роботи в закладі відбувалась відповідно до вимог провідних освітянських документів, які передбачають модернізацію та оновлення змісту освіти, створення рівня умов для здобуття освіти. Шляхи реалізації концепції «Нова українська школа», закону України «Про освіту» в закладі розглядались на засіданнях педагогічної ради, а саме «Перехід на новий зміст освіти в контексті освітніх реформ» (протокол засідання педагогічної ради № 17 від 29.11.2018), «Нові підходи до формування ключових компетентностей» (протокол засідання педагогічної ради № 16 від 20.05.2019).

У 2018-2019 н. р. в закладі була організована робота 8 методичних комісій відповідно до мети і змісту методичної служби закладу. Планування роботи методичної комісії викладачів природничо-математичної підготовки, викладачів гуманітарної підготовки,  методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання будівельного профілю, методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання залізничного профілю, циклової комісії викладачів та майстрів виробничого навчання професій, що є загальними для всіх видів діяльності, методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання торгівельно-комерційного профілю, методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання сільськогосподарського профілю, методичної комісії класних керівників здійснювалось за результатами діагностичних досліджень мотивів праці педагогів, утрудень, професійних інтересів. 30 жовтня 2018 року в ДНЗ «Білопільське ВПУ» відбулося спільне засідання методичних комісій викладачів та майстрів виробничого навчання «Спадкоємність у навчанні учнів І курсу. Адаптація першокурсників: проблеми та знахідки» Адаптація першокурсників: проблеми та знахідки». Адаптація – це пристосування учня до умов навчання та  взаємодія з колективом, це розвиток стійкого позитивного ставлення до навчального закладу.

Традиційно адаптацію першокурсників розглядають як сукупність трьох аспектів, що відображають основні напрямки діяльності учнів:

- адаптація до групи (включення в колектив одногрупників, засвоєння його правил, традицій);

- адаптація до умов навчальної діяльності (пристосування до нових форм викладання, контролю і засвоєння знань, до іншого режиму праці й відпочинку, самостійного способу життя);

- адаптація до майбутньої професії (засвоєння професійних знань, умінь і навичок, рис).

А отже, весь педагогічний колектив зацікавлений, щоб процес адаптації минув успішно і завершився якомога швидше, бо це впливає на успішність і працездатність учнів. Тішить те, що кожне нове покоління стає більш соціально адаптованим, вони легше сприймають будь-які зміни і, відповідно, швидше соціалізуються. Протягом вересня - жовтня місяця в  закладі  з учням І курсу було проведено ряд методик, спрямованих на вивчення рівня адаптації, а саме  виявлення рівня тривожності за методикою Кондаша, методика «Ваша самооцінка», «Соціометрія ( вивчення міжособистісних стосунків в групі, виявлення в групі лідерів та неприйнятих в колективі)», викладачам було надано рекомендації, що роботи з- учнями в яких виявлено рівень тривожності, завищена самооцінка так далі.(протокол № 8 від 30.10.2018).

Більшість засідань циклової комісії викладачів та майстрів виробничого навчання професій, що є загальними для всіх видів діяльності, проводились у нетрадиційній формі, а саме «Методичні посиденьки з теми «Диференціація та індивідуалізація навчання» (протокол № 1 від 29.01.2019), захист інновацій «Диференціація навчання. Пошук оптимальних варіантів» (протокол № 9 від 25.12.2018), творча майстерня «Дослідники» «Розвиток пізнавального та творчого потенціалу учня на основі сучасних інноваційних технологій» (протокол № 2 від 21.02.2019), методична оперативка «Професійно-особистісні якості та професійно-мотиваційна і творча сфери особистості педагога» (протокол № 4 від 25.04.2019).

Засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання залізничного профілю сприяли вдосконаленню науково-теоретичної, психолого-педагогічної, методичної та фахової підготовки учнів. Так, були проведені майстер-клас «Веб-квест як засіб розвитку пізнавально-пошукової діяльності» (протокол № 1 від 29.01.2019), засідання – «круглий стіл» «Інноваційна парадигма сучасного уроку» (протокол № 10 від 25.12.2018), методичний калейдоскоп «Критичне мислення як засіб формування розвитку творчих здібностей учнів» (протокол № 2 від 26.02.2019), які сприяли удосконаленню рівня професійної компетентності педагогів як засобу досягнення головної мети – якісної освіти, адже підготовка висококваліфікованого робітника – одна із головних цілей модернізації освіти. Якість освітнього процесу закладу, його результати певною мірою залежать від педагога, його педагогічної та методичної підготовки. А тому методична робота охоплювала важливі питання навчально-виховного процесу, шляхів підвищення педагогічної майстерності педагогів, активізації їх творчого потенціалу.

Передовий педагогічний досвід викладача української мови та літератури Руденко Л.М. з теми «Застосування раціональних засобів навчання – один із шляхів підвищення ефективності уроку» та викладача захисту Вітчизни Богатиренка Л.М. з теми «Формування національно-патріотичної свідомості на уроках предмету «Захист Вітчизни» вивчаються навчально-методичним центром професійно-технічної освіти в Сумській області. Протягом 2018-2019 н. р. було вивчено та узагальнено передовий педагогічний досвід роботи майстра виробничого навчаня Колєснік Н.В. з теми «Компетентнісний підхід до виробничого навчання через створення сучасних засобів навчання» (протокол педагогічної ради від 31.01.2019 № 1) та викладача предметів професійно-теоретичної підготовки Головенка В.П. з теми «Розвиток навчально-пізнавальної діяльності учнів через створення комплексного методичного забезпечення предметів залізничного профілю»

Із метою покращення фахової підготовки в закладі було проведено такі колективні форми методичної роботи: засідання-«круглий стіл» «Толерантність як ноказник компетентності педагога» (жовтень 2018), семінар-практикум «Дорога до себе. Самовдосконалення педагога» (січень 2019), семінар-практикум «Тестові технології як спосіб вимірювання навчальних компетентностей учнів», під час проведення якого педагоги закладу систематизування знання щодо загальних підходів до конструювання змісту розробки тестів для вимірювання навчальних досягнень учнів, навчитись виявляти цільові, структурні та змістовні дефекти тестів.В березні 2019 року в училищі відбувся семінар-практикум «Шляхи формування інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників», метою якого було активізувати творчий потенціал педагогічних працівників училища; удосконалити знання, уміння і навички роботи з інтерактивною дошкою; навчити оперувати загальними прийомами роботи з інтерактивною дошкою.

На заході була присутня методист НМЦ ПТО у Сумській області Ірина Смирнова, яка ознайомила учасників із найбільш загальними прийомами роботи з інтерактивною дошкою: перетягуванням об’єктів (наприклад, завдання на встановлення правильної послідовності, співвідношення; заповнення пропусків із набору заготовок тощо), додавання, аудіо- та відеофрагментів, використання зашторювання, малювання та написів (проведення стрілочок; дописування пропущених слів, цифр, букв тощо).

Викладач Білопільського ВПУ Світлана Колесник продемонструвала розроблені нею фрагменти уроків з предмету «Охорона праці» для використання на інтерактивній дошці.

Під час практичної частини педагоги  розробили та продемонстрували інтерактивні вправи у програмному забезпеченні Smart Notebook. Використання даної технології  забезпечує активну діяльность учнів, активізує  творчий потенціал;   реалізує можливість опрацювання великої кількості інформації, створює умови для індивідуальної та групової  роботи.

В травні 2019 року в училищі відбулося засідання нетрадиційної педагогічної ради «Секрети сучасного уроку крізь призму реформування»,  яка буланерозривно пов'язана з науково-методичною проблему закладу «Створення розвивального середовища на уроках теоретичного та виробничого навчання з метою забезпечення формування навчальних компетентностей учнів.». Зокрема, викладачі училища мали змогу ще раз ознайомитися з нюансами нового Закону України «Про освіту», скласти емоційну складову уроку, дізнатися про фідбеки та подолання антиінноваційних бар’єрів.   Учасники зібрання брали активну участь у всіх інтерактивних вправах: «Ключ» (визначали основне слово теми семінару), «Асоціативний ряд» (добирали характеристики комфортного уроку), «Упевнені, невпевнені та грубі» (практикувалися знаходити дипломатичний вихід з конфліктної ситуації), «Креативний психолог-художник» (зображували, що думає людина в момент успіху), «Методичне намисто» (визначали оптимальні для уроку фідбеки), а на завершення проявили творчість у написанні вірша.

Також увазі присутніх були представлені різноманітні відеоролики: як інформаційні про дуальну освіту за кордоном та українських учителів-новаторів, так і спрямовані на розв’язання педагогічних ситуацій.   У залі панувала атмосфера співпраці, розуміння та взаємоповаги.

Змінюються цілі та зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але які б не здійснювалися реформи, урок залишається вічною і головною формою навчання. На ньому трималася традиційна і базується сучасна освіта.

 

Протягом 2018-2019 навчального року відбулося 10 засідань інструктивно – методичних нарад. У ході роботи  опрацьовувалися  нормативні документи Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки в Сумській області, Навчально-методичного центру професійно – технічної освіти у Су4мській області,  Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, розглядалися питання щодо надання методичної допомоги педагогічним працівникам, організації та проведення атестації педагогічних працівників, підготовка до проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, результати навчальних досягнень учнів, індивідуальна робота з обдарованими учнями і т.д.

Сьогодення висовує перед педагогами такі вимоги, як професіоналізм, мобільність,  здатність до творчого використання на практиці потоку інформації, що швидко зростає. Від рівня професійно – практичної культури педагога, його здатності до постійного особистісного та професійного зростання залежить і  якість освіти молодого покоління, його підготовка до самостійного життя.  Значна роль у вирішення цього питання  в Державному навчальному закладі «Білопільське вище професійне училище» належить організації самоосвіти педагогічних працівників, кінцевим результатом якої виступає не тільки власне вдосконалення  особистості учня. Одним із шляхів ров’язання цієї проблеми в закладі є індивідуальний освітній маршрут педагога, призначений для самоосвіти конкретного викладача та майстра виробничого навчання, спрямований на його саморозвиток.

Підвищенню ефективності якості підготовки учнів до ЗНО сприяло проведення тренінгу «На порозі до зовнішнього незалежного оцінювання» (грудень 2018), під час якого учасники з’ясували позитивні та негативні сторони ЗНО, розглянули техніки підвищення самооцінки, формування навичок емоційного саморегулювання та отримали рекомендації щодо психологічної підготовки до ЗНО.

Загальновідомо, що відмінною ознакою самоосвіти педагога є те, що результатом його роботи виступає розвиток учнів, як наслідок особистісного самовдосконалення й професійного зростання.

Згідно з наказом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 18.12.2018 № 815-ОД «Про підсумки ІІ етапу ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови ім.. П.Яцика» та ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім..Т.Г.Шевченка серед учнів професійно-технічних навчальних закладів у 2018-2019 н. р.» високий рівень навчальних досягнень з української мови та літератури, глибокі знання, ерудицію показала учениця Матвєєва Софія та посіла ІІ місце в ІІ етапі ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім.. П.Яцика та Vмісце в ІV (заключному) етапі вищезазначеного конкурсу.

 

Згідно з наказом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 27.12.2018 № 821-ОД «Про підсумки ІІ етапу ХVІІІ Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2018-2019 н. р.» змістовністю, логічним викладом думок, індивідуальністю стилю в номінації «Література» відзначилась робота учениці училища Матвєєвої С., яка посіла ІІІ місце у ІІ етапі конкурсу. Учні закладу взяли участь у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва», в якому посіли ІІ місце та з професії «Маляр» - ІІІ місце. Учні закладу у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад посіли ІІІ місце з математики, української мови, ІV місце з історії України та ІІ місце із спеціальних дисциплін з професії «Маляр», посіли ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності серед здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва». У 2019 році маємо стипендіата голови Сумської державної адміністрації. Це учениця ІІ курсу групи № 22 Матвєєва Софія.

Не відстають від своїх вихованців і педагоги закладу. Так, творчі доробки педагогів представляються на Міжнародних, Всеукраїнських, обласних виставках і конкурсах. Результативністю та ефективністю підвищення самоосвіти викладачів є виступи на всеукраїнських, обласних та районних конференціях, семінарах, онлайн-нарадах. Так, у січні 2019 голова методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки Кукса Т.О. взяла участь в обласному засіданні методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки та виступила з презентацією досвіду роботи на тему «Інтерактивна взаємодія педагогів: традиційний формат, виклики сьогодення і перспективи на майбутнє. Знаю, вмію, впроваджую». Колесник С.М., викладач предметів професійно-теоретичної підготовки, - на семінарі «Шляхи формування інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Із досвіду роботи НМЦ ПТО у Сумській області» поділилася досвідом роботи з теми «Використання інтерактивної дошки та програми SMARTNOTEBOOK – 10 на уроках професійно-теоретичної підготовки на Х Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти - 2019», за що заклад отримав золоту медаль.

Майстер виробничого навчання Каркачов В.Т. – лауреат Всеукраїнського онлайн бізнес-турніру «Стратегія фірми - 2019» в номінації «Наставник». Викладач української мови та літератури Руденко Л.М. презентувала досвід роботи з теми «Кабінет української мови та літератури – творча лабораторія викладача» під час онлайн-спілкування обласної секції голів методичних комісій викладачів загальноосвітньої підготовки.  Викладач предметів професійно-теоретичної підготовки Колесник С.М. презентувала досід роботи на науково-практичній конференції «Мотивація молоді до здобуття професійних компетентностей: виклики сучасності, проблеми, інноваційні підходи у вирішенні» у м. Шостка з теми «Використання інтерактивної дошки та програмного забезпечення SMARTNOTEBOOK – 10 на уроках у закладах професійної (професійно-технічної) освіти».

 

Педагоги закладу разом з освітянською спільнотою мали можливість взяти участь у конкурсі «Панорама творчих уроків - 2018», організованому видавництвом «Шкільний світ». Лауреатами конкурсу стали Руденко Л.М., викладач української мови та літератури, Савіна О.І., викладач основ галузевої економіки і підприємництва, Добровольська Л.В., майстер виробничого навчання з професії «Штукатур. Маляр. Лицювальник-плиточник».

З метою забезпечення якісного та професійного рівня діяльності педагогічних працівників за 2018-2019 н. р. пройшли курси підвищення кваліфікації 11 педагогів, з них майстрів виробничого навчання – 2, викладачів предметів загальноосвітньої підготовки – 3, викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки – 5, методисти – 1.

У 2018-2019 н. р. було проведено атестацію педагогічних працівників згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135 «Про внесення змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників». Про позитивну динаміку професійного зростання педагогів свідчать результати атестації. Атестаційними комісіями ІІ та ІІІ рівнів  атестовано – 11 педагогів, з них на присвоєння педагогічного звання «Старший викладач» - 2, на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» - 4, про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Методист І категорії» - 1, на присвоєння кваліфікаційної категорії «Спеціаліст І категорії» - 3, про відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «Спеціаліст І категорії» - 1, на присвоєння 12 тарифного розряду – 1.

Згідно з планом роботи на 2018-2019 н. р. були проведені відкриті уроки майстрами виробничого навчання Колєснік Н.В., Добровольською Л.В., Супрун І.І., викладачами Скрипченко І.М., Головенком В.П., Щербаченко А.Г., Чаус Є.В., Шоколою А.М., Ткаченко Н.В., Руденко Л.М., Соляник К.М., Богатиренко Л.М., Шевченко С.В. Дотримання чіткої системи відвідування відкритих уроків забезпечило послідовне впровадження в практику роботи основних проблемних питань самоосвіти.

Багато уваги приділялось популяризації професій, заходи, проведені в рамках тижнів професій, відзначились достатньою підготовкою, продуманістю форм і методів їх проведення, належним рівнем їх організації, залученням значної кількості учнів, що сприяло поглибленню знань, умінь і навичок учнів, формуванню їх творчої активності. Так, у листопаді 2018 було проведено тиждень з професії «Помічник машиніста теплвоза. Помічник машиніста електровоза», під час якого було проведено відеолекторій «Історія української залізниці», лекторій «Цікаві факти залізниці». Дуже змістовно та насичено пройшов захід «З днем народження, залізнице». У грудні 2018 було проведено тиждень з професії «Провідник пасажирського вагона», під час якого було проведено конкурс на кращий реферат «Я презентую найкращу професію», а під час конкурсно-розважальної програми «Найкращий провідник» учні продемонстрували не тільки свої таланти, а знання та навички під час різноманітних конкурсів. Були проведені тижні з будівельних професій та з професій «Продавець продовольчих товарів. Продавець непродовольчих товарів». Під час проведення тижня з предмету «Захист Вітчизни» учні училища зустрілись з представниками Білопільського районного військового комісаріату, які презентували професії військової та прикордонної служби, а під час спортивно-розважальної програми «Майбутні захисник України» учні мали змогу показати свою спритність, витривалість, дотепність та артистизм.