Відповідно до плану роботи Державного навчального закладу  «Білопільське вище професійне училище»  в травні 2019 року   було проведено семінар – практикум «Тестові технології як спосіб вимірювання навчальних компетентностей учнів», метою якого було  систематизувати знання щодо загальних підходів до конструювання змісту  розробки тестів для вимірювання навчальних досягнень учнів, основні  правила та характерні помилок складання тестівта підвищити рівень підготовки учнів до складання зовнішнього незалежного оцінювання.

Для ефективної співпраці всі учасники були об’єднані в три групи та розпочали семінар з гри «Розтопи лід», яка позитивно налаштувала педагогічний колектив на плідну співпрацю.

Питання важливості тестових технологій   висвітлила в своєму виступі Глуходід О.М.,заступник директора училища з навчальної роботи, зазначивши, що система зовнішнього незалежного оцінювання в Україні на сьогодні є однією зі стабільних систем, що злагоджено функціонує задля реалізації одного з важливих завдань у галузі освіти – оцінювання навчальних досягнень випускників закладів освіти.

 Під час  семінару – практикуму педагогічні працівники поглибили   та розширили знання стосовно видів тестів,  теорії створення тестів, активізували знання щодо  основних вимог до розробки тестових завдань. Під час практичного блоку педагогічні працівники розробляли тестові завдання різних форм з предметів загальноосвітньої, професійно – теоретичної   підготовки та виробничого навчання.

Учасники семінару отримали задоволення від професійного спілкування, поповнили свої знання щодо використання тестових технологій на всіх етапах уроку.