Друк 

     Кожен з викладачів, працюючи в училищі, створює власну систему роботи з учнями. За декілька років створюється комплекс педагогічних методик, прийомів та засобів, який дозволяє ефективно викладати свій предмет. І не існує серед цих комплексів двох однакових, як не існує двох однакових учнів. Проте, кожен викладач може знайти свої перлини досвіду, які дозволять йому вдосконалити власну творчу систему. Саме такі корисні перлини досвіду були продемонстровані викладачем математики Щербаченко А.Г.

     3 листопада 2017 року було проведено відкритий урок з геометрії «Прямокутна система координат у просторі» в групі №22 з професії «Штукатур, маляр, лицювальник-плиточник». Викладач з використанням історичного матеріалу ввела поняття прямокутної системи координат у просторі, учнями було підготовлено випереджувальне завдання щодо видатного математика Рене Декарта. Дуже тісно прослідковувався зв’язок навчальної теми з повсякденним життям. Вивчення нової теми відбувалося за допомогою мультимедійної презентації з анімованими ефектами побудови тривимірних площин та наочного макета декартової системи координат у просторі. Під час уроку учні складали таблицю «Знаходження координат точок», працюючи в парах, характеризували відповідну точку. Закріплення теоретичного матеріалу відбувалося у вигляді усних тестів на слайдах презентації з миттєвою перевіркою відповідей.  Розв’язуючи задачі на побудову точок за заданими координатами у просторі, учні набували практичних навичок, працювали самостійно у зошитах та біля дошки. Виконували завдання «Знайди відповідність» з проблемними питаннями, які обговорювалися з викладачем. Підсумовуючи вивчене, визначали за побудованими точками їх координати.

  

       

     Учні активно працювали протягом всього уроку, набуваючи знання і навички та практичний досвід.

 

Методист     Малик І.О.