11 лютого 2014 року  в ДНЗ «Білопільське ВПУ»  було проведено інтерактивну педагогічну раду «Сучасний урок як спільна творчість учнів та педагога».

Учасники педради намагалися відповісти на питання: «Коли учневі нецікаво вчитися?», «Коли викладачеві нецікаво вчити?», створювали власні міні-проекти: «Аспекти ефективності сучасного уроку». Змістовними були виступи викладачів Руденко Л.М. «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури» та  Подибайло А.В. «Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі»

Педагоги обговорили питання активізації творчих здібностей, розвиток творчого потенціалу та креативності учасників педагогічного процесу. Психологом Логвин О.М. було надано результати анкетування педагогів щодо схильності до роботи з обдарованими учнями та діагностування творчого потенціалу учнів. Були  проведені  інтерактивні вправи на розвиток творчості та креативності учасників педагогічного процесу.