11 лютого 2014 року в ДНЗ «Білопільське ВПУ» було проведено інтерактивну педагогічну раду «Сучасний урок як спільна творчість учнів та педагога».
Учасники педради намагалися відповісти на питання: «Коли учневі нецікаво вчитися?», «Коли викладачеві нецікаво вчити?», створювали власні міні-проекти: «Аспекти ефективності сучасного уроку». Змістовними були виступи викладачів Руденко Л.М. «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури» та Подибайло А.В. «Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі»
Педагоги обговорили питання активізації творчих здібностей, розвиток творчого потенціалу та креативності учасників педагогічного процесу. Психологом Логвин О.М. було надано результати анкетування педагогів щодо схильності до роботи з обдарованими учнями та діагностування творчого потенціалу учнів. Були проведені інтерактивні вправи на розвиток творчості та креативності учасників педагогічного процесу.