Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного. Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища як булінг.

07.11.2018 року в Білопільському вищому професійному училищі  був проведений  психолого- педагогічний тренінг «Роль педагога у профілактиці учнівського булінгу»,  метою якого було ознайомлення педагогів з поняттями «булінг»; оптимізація стосунків в учнівському  середовищі, недопущення випадків булінгу (насильства серед підлітків), вироблення системи дій при виникненні булінгу у навчальному закладі.

Учасникиотримали корисну  інформацію про поняття учнівського  булінгу, його види, типові характеристики «жертви», «спостерігача» та «агрессора». Спільними зусиллями  були розроблені психологічні портрети учасників булінгу. Педагоги самостійно розробили стратегії подолання булінгу, а також способи протидії запобігання цьому негативному явищу в учнівському середовищі.

На закріплення учасники тренінгу отримали пам’ятки «Кроки взаємодії педагога з учнем» та рекомендації «Що можуть зробити педагоги, щоб стати ближчими до учнів?».

Під час заняття учасники тренінгу обмінювалися думками, поринали у свої спогади з дитинства   та отримали позитивні емоції.

Соціальний педагог

30 жовтня 2018 року в ДНЗ «Білопільське ВПУ» відбулося спільне засідання методичних комісій викладачів та майстрів виробничого навчання «Спадкоємність у навчанні учнів І курсу. Адаптація першокурсників: проблеми та знахідки». Засідання розпочала заступник директора з НР Глуходід О.М., зазначивши,  що адаптація – це пристосування учня до умов навчання та  взаємодія з колективом, це розвиток стійкого позитивного ставлення до навчального закладу.

Традиційно адаптацію першокурсників розглядають як сукупність трьох аспектів, що відображають основні напрямки діяльності учнів:

- адаптація до групи (включення в колектив одногрупників, засвоєння його правил, традицій);

- адаптація до умов навчальної діяльності (пристосування до нових форм викладання, контролю і засвоєння знань, до іншого режиму праці й відпочинку, самостійного способу життя);

- адаптація до майбутньої професії (засвоєння професійних знань, умінь і навичок, рис).

Заступник директора з НВР Сіренко О.С. наголосила, що весь педагогічний колектив зацікавлений, щоб процес адаптації минув успішно і завершився якомога швидше, бо це впливає на успішність і працездатність учнів. Тішить те, що кожне нове покоління стає більш соціально адаптованим, вони легше сприймають будь-які зміни і, відповідно, швидше соціалізуються.

Для того, щоб процес адаптації в учнів минув якомога безболісніше, ми маємо дати зрозуміти кожному учню, що у нашому училищі він у безпеці, тут можна знайти підтримку як і в інших учнів, так і в педагогічного колективу.

Соціальний педагог Наливайко А.Г. зазначила, що   протягом вересня - жовтня місяця в  закладі  з учням І курсу було проведено ряд методик, спрямованих на вивчення рівня адаптації, а саме  виявлення рівня тривожності за методикою Кондаша, методика «Ваша самооцінка», «Соціометрія ( вивчення міжособистісних стосунків в групі, виявлення в групі лідерів та неприйнятих в колективі)», викладачам було надано рекомендації, що роботи з- учнями в яких виявлено рівень тривожності, завищена самооцінка так далі.

Кожен майстер виробничого навчання та класний керівник ознайомив педагогічний колектив з навчальними досягненнями за курс базової загальної середньої освіти.

Завідуюча здоровпунктом Кутова О.А., детально зупинилася на   аналізі методичних довідок учнів та стані їх    здоров'я.

Закінчила засідання заступник директора з НР Глуходід О.М., зазначивши: «Яким буде цей учень ? Чи зможе він увійти до великого колективу учнів училища? Чи спроможний він буде оволодіти тією професією, яку обрав? Це залежить від педагогічного колективу нашого училища».

 

Методист І.О.Малик

З 15.10.2018 по 19.10.2018 у Державному навчальному закладі «Білопільське вище професійне училище» відбулися загальноучилищні змагання з міні футболу.

Турнір проводився за коловою системою, тому кожна команда мала можливість зіграти з усіма командами-учасниками. Коректна боротьба точилася на кожному клаптику футбольного поля. На кінець турніру всі футболісти мали гарний настрій та отримали заряд позитивних емоцій.

Результати змагань були не передбачувані. Так, ІІІ місце виборола команда групи №31, ІІ місце - команда І курсу групи №11, а переможцями змагань стала команда групи ТУ-4. Тож цього року команди-дебютанти виявилися гідними суперникам для команд старших курсів. Команди-учасники та команда-переможець отримали солодкі призи та перехідний кубок.

Вітаємо команду ТУ-4 з перемогою!!!

 

Керівник фізичного виховання Кукса О.М.

18 жовтня 2018 року у ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» відбулося відкриття І етапу ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. До учнів звернулася заступник директора з навчальної роботи Глуходід Ольга Миколаївна, яка сказала, що проведення подібних конкурсів серед учнівської молоді сприяє вихованню у молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, підвищенню рівня мовної освіти в Україні. Викладач української мови та літератури Руденко Лариса Миколаївна розповіла, що конкурс проводиться з метою  вшанування творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка, виявлення творчо обдарованої молоді. Мовно-літературна підготовленість, вміння володіти художнім словом будуть запорукою для учнів, які візьмуть участь у І етапі конкурсу.

Методист І.О.Малик

Дочірні категорії