13-14 грудня на базі  Роменського ВПУ проходив  ІІ етап XIX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та IX Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. За перемогу змагалися 41 учень із 27 закладів професійно-технічної освіти області.

За рішенням журі переможцями мовних конкурсів серед учнів закладів професійної (професійно -технічної) освіти області визначено:

ІІ етап XIX Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика серед учнів І-ІІІ курсів закладів професійної (професійно-технічної) освітиІ місце посіла Матвєєва Софія.

ІІ етап IX Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів І-ІІІ курсів закладів професійної (професійно-технічної) освіти учениця Матвєєва Софія посіла ІІ місце.

Вітаємо тебе, Софіє з перемогою!

Початок грудня в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» розпочався проведенням  тижня з предмету «Захист Вітчизни». Тиждень розпочався урочистою лінійкою лінійкою,  під час якої учні закладу мали змогу ознайомитися з програмою тижня.

4 грудня 2018 року учні групи №22 та № 32 взяли участь у вікторині «Збройні сили України на захисті Вітчизни.

В переддень свята Дня Збройних сил України до училища завітали офіцери Білопільського районного віськового комісаріату  Гаманенко Ю.В. та Лебедєв В.В., які розповіли  юнакам 2-го та 3-го курсів про престижність професії військового та контрактної служби, а також продемонстрували  учням  розбирання та складання автомата та розповіли про правила поводження зі стрілецькою зброєю.

       

В день свята, 6 грудня, відбулася спортивно – розважальна прграма «Майбутні захисники України», у якій представники команд груп №21 та №31 мали змогу показати свою спритність, витривалість, дотепність та артистизм.

   

Завершився тиждень конкурсом стіннівок,  нагородженням переможців та врученням солодких призів.

   Богатиренко Л.М., викладач захисту Вітчизни.

«Бринить, співає наша мова, чарує, тішить і п’янить» – саме таку назву мав виховний захід, який був проведений у ДНЗ «Білопільське ВПУ» з нагоди Дня української писемності та мови.

Українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава, саме це намагалися довести учасники заходу своїм одноліткам.

Виховний захід сприяв вихованню у підлітків почуття поваги до всього  українського, бажанню розмовляти рідною мовою, пробудженню  почуття національної гідності.

Вже стало доброю традицією,  9 листопада в День української писемності та мови брати участь у Всеукраїнському радіодиктанті національної єдності. Учні Державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище» також долучилися до Всеукраїнської спільноти у написанні радіодиктанту, метою якого є не перевірка грамотності, а єднання українців та вшанування свята, яке несе в собі розумінню того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава.

 

30 жовтня 2018 року в ДНЗ «Білопільське ВПУ» відбулося спільне засідання методичних комісій викладачів та майстрів виробничого навчання «Спадкоємність у навчанні учнів І курсу. Адаптація першокурсників: проблеми та знахідки». Засідання розпочала заступник директора з НР Глуходід О.М., зазначивши,  що адаптація – це пристосування учня до умов навчання та  взаємодія з колективом, це розвиток стійкого позитивного ставлення до навчального закладу.

Традиційно адаптацію першокурсників розглядають як сукупність трьох аспектів, що відображають основні напрямки діяльності учнів:

- адаптація до групи (включення в колектив одногрупників, засвоєння його правил, традицій);

- адаптація до умов навчальної діяльності (пристосування до нових форм викладання, контролю і засвоєння знань, до іншого режиму праці й відпочинку, самостійного способу життя);

- адаптація до майбутньої професії (засвоєння професійних знань, умінь і навичок, рис).

Заступник директора з НВР Сіренко О.С. наголосила, що весь педагогічний колектив зацікавлений, щоб процес адаптації минув успішно і завершився якомога швидше, бо це впливає на успішність і працездатність учнів. Тішить те, що кожне нове покоління стає більш соціально адаптованим, вони легше сприймають будь-які зміни і, відповідно, швидше соціалізуються.

Для того, щоб процес адаптації в учнів минув якомога безболісніше, ми маємо дати зрозуміти кожному учню, що у нашому училищі він у безпеці, тут можна знайти підтримку як і в інших учнів, так і в педагогічного колективу.

Соціальний педагог Наливайко А.Г. зазначила, що   протягом вересня - жовтня місяця в  закладі  з учням І курсу було проведено ряд методик, спрямованих на вивчення рівня адаптації, а саме  виявлення рівня тривожності за методикою Кондаша, методика «Ваша самооцінка», «Соціометрія ( вивчення міжособистісних стосунків в групі, виявлення в групі лідерів та неприйнятих в колективі)», викладачам було надано рекомендації, що роботи з- учнями в яких виявлено рівень тривожності, завищена самооцінка так далі.

Кожен майстер виробничого навчання та класний керівник ознайомив педагогічний колектив з навчальними досягненнями за курс базової загальної середньої освіти.

Завідуюча здоровпунктом Кутова О.А., детально зупинилася на   аналізі методичних довідок учнів та стані їх    здоров'я.

Закінчила засідання заступник директора з НР Глуходід О.М., зазначивши: «Яким буде цей учень ? Чи зможе він увійти до великого колективу учнів училища? Чи спроможний він буде оволодіти тією професією, яку обрав? Це залежить від педагогічного колективу нашого училища».

 

Методист І.О.Малик

Дочірні категорії