20-21 березня 2018 року в ДНЗ «Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти за професією «Продавець продовольчих товарів».  

      В конкурсі,що проводився в два тури  (теоретичний і практичний), брали участь представники  10 закладів професійної освіти Сумщини.

   

     Учень нашого навчального закладу, Геращенко В`ячеслав, зайняв  ІV місце. Показав високий рівень підготовки в практичному і теоретичному турі, де здобув високі бали.

 

     21 лютого 2018 року на базі ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну» пройшов ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад зі спеціальних дисциплін за напрямками підготовки серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2017 – 2018 навчальному році.

     У олімпіаді взяло участь 105 учнів із 28 закладів професійно-технічної освіти за 7 напрямками підготовки.

     За напрямком підготовки: «Харчові технології і торгівля» високий рівень знань показав учень нашого училища Геращенко В'ячеслав, який по праву зайняв 3 місце.

     Вітаємо В'ячеслава з перемогою.

     16.03.2018 року в приміщені Ворожбянського будинку культури відбувся виступ  учня І курсу Сіденка Максима, який представив на розсуд публіки свій перший альбом «GoodMasyaBass» у стилі сучасної реп - культури. Зал був переповнений шанувальниками його таланту.

     Під такою назвою 28 лютого 2018 року методичною комісією викладачів загальноосвітньої підготовки (голова методичної комісії Кукса Т.О.) було проведено семінар, нерозривно пов'язаний з науково-методичною проблему закладу «Сучасний урок як засіб розвитку творчої особистості педагога та учня та як основа формування їх ключових компетентностей». Зокрема, викладачі училища мали змогу ознайомитися з нюансами нового Закону України «Про освіту», який набрав чинності 28 вересня 2017 року, скласти емоційну складову уроку, дізнатися про фідбеки та подолання антиінноваційних бар’єрів.

 

 

    Учасники зібрання брали активну участь у всіх інтерактивних вправах: «Ключ» (визначали основне слово теми семінару), «Асоціативний ряд» (добирали характеристики комфортного уроку), «Упевнені, невпевнені та грубі» (практикувалися знаходити дипломатичний вихід з конфліктної ситуації), «Креативний психолог-художник» (зображували, що думає людина в момент успіху), «Методичне намисто» (визначали оптимальні для уроку фідбеки), а на завершення проявили творчість у написанні вірша.

   Також увазі присутніх були представлені різноманітні відеоролики: як інформаційні про дуальну освіту за кордоном та українських учителів-новаторів, так і спрямовані на розв’язання педагогічних ситуацій.

    У залі панувала атмосфера співпраці, розуміння та взаємоповаги.

   Змінюються цілі та зміст освіти, з’являються нові засоби і технології навчання, але які б не здійснювалися реформи, урок залишається вічною і головною формою навчання. На ньому трималася традиційна і базується сучасна освіта.

Дочірні категорії