Друк 

Питання використання новітніх методів роботи на уроках історії в умовах Нової української школи, шляхи підвищення професійного розвитку педагогів, обговорено із викладачами історії під час семінару-практикуму, що відбувся 24 жовтня 2019 року на базі державного навчального закладу "Білопільське вище професійне училище".

На основні пріоритетні напрями роботи викладачів історії, чітке планування роботи та шляхи удосконалення форм і методів роботи з педагогами у 2019/2020 навчальному році звернула увагу у своєму виступі методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Ольга СМОЛЕНКО.

 

Учасники заходу ознайомилися з методикою навчання історії України та всесвітньої історії на рівні стандарту в контексті вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та відповідно до положень Концепції «Нова українська школа», яку представила Ірина НІКІТІНА, методист інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради.

Практичним досвідом щодо формування предметної компетентності учнів на уроках історії, застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі поділилися вчителі історії закладів загальної середньої освіти м. Суми.

Під час інтерактивної вправи «Знаю. Умію. Упроваджую» викладачі суспільних дисциплін ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище», ДПТНЗ «Хотінський професійний аграрний ліцей», ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище», ДНЗ «Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу» презентували кращий власний досвід роботи.

У рамках заходу присутні відвідали урок з історії України «Українська Держава гетьмана Павла Скоропадського» (викладач Наталія ТКАЧЕНКО), ознайомилися з виставкою методичних напрацювань та сучасним комплексно-методичним забезпеченням кабінету історії Білопільського вищого професійного училища, провели методичний квест «Від успішного викладача – до успішного учня» та мультимедійну олімпіаду для викладачів.

 

 

 

За підсумками семінару-практикуму сформовано основні завдання щодо організації роботи викладачів історії в умовах реформування освітньої галузі на 2020 рік: підвищення науково-методичного рівня педагогів та розвиток творчого підходу до вибору змісту, форм і методів навчання та виховання учнів, упровадження сучасних педагогічних, інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, сприяння інноваційній діяльності, проведення роботи щодо оновлення комплексно-методичного забезпечення освітнього процесу, виконання заходів щодо підвищення якості навчання та підготовки учнів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні з історії.