Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного. Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища як булінг.

07.11.2018 року в Білопільському вищому професійному училищі  був проведений  психолого- педагогічний тренінг «Роль педагога у профілактиці учнівського булінгу»,  метою якого було ознайомлення педагогів з поняттями «булінг»; оптимізація стосунків в учнівському  середовищі, недопущення випадків булінгу (насильства серед підлітків), вироблення системи дій при виникненні булінгу у навчальному закладі.

Учасникиотримали корисну  інформацію про поняття учнівського  булінгу, його види, типові характеристики «жертви», «спостерігача» та «агрессора». Спільними зусиллями  були розроблені психологічні портрети учасників булінгу. Педагоги самостійно розробили стратегії подолання булінгу, а також способи протидії запобігання цьому негативному явищу в учнівському середовищі.

На закріплення учасники тренінгу отримали пам’ятки «Кроки взаємодії педагога з учнем» та рекомендації «Що можуть зробити педагоги, щоб стати ближчими до учнів?».

Під час заняття учасники тренінгу обмінювалися думками, поринали у свої спогади з дитинства   та отримали позитивні емоції.

Соціальний педагог