30 жовтня 2018 року в ДНЗ «Білопільське ВПУ» відбулося спільне засідання методичних комісій викладачів та майстрів виробничого навчання «Спадкоємність у навчанні учнів І курсу. Адаптація першокурсників: проблеми та знахідки». Засідання розпочала заступник директора з НР Глуходід О.М., зазначивши,  що адаптація – це пристосування учня до умов навчання та  взаємодія з колективом, це розвиток стійкого позитивного ставлення до навчального закладу.

Традиційно адаптацію першокурсників розглядають як сукупність трьох аспектів, що відображають основні напрямки діяльності учнів:

- адаптація до групи (включення в колектив одногрупників, засвоєння його правил, традицій);

- адаптація до умов навчальної діяльності (пристосування до нових форм викладання, контролю і засвоєння знань, до іншого режиму праці й відпочинку, самостійного способу життя);

- адаптація до майбутньої професії (засвоєння професійних знань, умінь і навичок, рис).

Заступник директора з НВР Сіренко О.С. наголосила, що весь педагогічний колектив зацікавлений, щоб процес адаптації минув успішно і завершився якомога швидше, бо це впливає на успішність і працездатність учнів. Тішить те, що кожне нове покоління стає більш соціально адаптованим, вони легше сприймають будь-які зміни і, відповідно, швидше соціалізуються.

Для того, щоб процес адаптації в учнів минув якомога безболісніше, ми маємо дати зрозуміти кожному учню, що у нашому училищі він у безпеці, тут можна знайти підтримку як і в інших учнів, так і в педагогічного колективу.

Соціальний педагог Наливайко А.Г. зазначила, що   протягом вересня - жовтня місяця в  закладі  з учням І курсу було проведено ряд методик, спрямованих на вивчення рівня адаптації, а саме  виявлення рівня тривожності за методикою Кондаша, методика «Ваша самооцінка», «Соціометрія ( вивчення міжособистісних стосунків в групі, виявлення в групі лідерів та неприйнятих в колективі)», викладачам було надано рекомендації, що роботи з- учнями в яких виявлено рівень тривожності, завищена самооцінка так далі.

Кожен майстер виробничого навчання та класний керівник ознайомив педагогічний колектив з навчальними досягненнями за курс базової загальної середньої освіти.

Завідуюча здоровпунктом Кутова О.А., детально зупинилася на   аналізі методичних довідок учнів та стані їх    здоров'я.

Закінчила засідання заступник директора з НР Глуходід О.М., зазначивши: «Яким буде цей учень ? Чи зможе він увійти до великого колективу учнів училища? Чи спроможний він буде оволодіти тією професією, яку обрав? Це залежить від педагогічного колективу нашого училища».

 

Методист І.О.Малик