Науку цю нам треба добре знати, 

Щоб професію обрати.

Яку б  не мали мову й вік,-

 До знань прагне чоловік…

З 17 лютого по 25 лютого 2020 року в навчальному закладі було проведено тиждень  фізики і астрономії.

Протягом зазначеного тижня  учні невтомно поринали у цікавий і загадковий світ фізики: подорожували  країнами «Електронія» та «Фізикус», визначали кращих знавців цієї науки в конкурсі «Фізика навколо нас», руйнували стереотип про гендерну перевагу хлопців серед носіїв фізичних знань у грі «Фізика в  моїй професії», подорожували в глибину рідини під час відкритого уроку з теми: «Поверхневий натяг рідини. Змочування.  Капілярні явища», дізналися про внесок українців у розвиток космонавтики. Удаючись до фізичних експериментів і дослідів, учні із задоволенням розкривали таємниці улюбленої науки, а також шукали її місце у своїх омріяних майбутніх професіях. А ще наші юні знавці виявляли свої інтелектуальні і творчі здібності під час роботи над оформленням газет «Фізикав моїй професії».

Тетяна Кравченко, викладач фізики і астрономії

 

 

 

Одна з кращих рис людського характеру – любов до природи. З метою розвитку пізнавальної активності, творчості, креативного мислення цими днями в ДНЗ «Білопільське ВПУ» було проведено тиждень природничих дисциплін.

Протягом тижня пройшли заходи, які сприяли підвищенню інтересу учнів до предметів географії, біології, хімії, розширили знання, дали можливість дослідити та презентувати цікаві теми. 

Тиждень природничих наук розпочався з інформаційної презентації під девізом «Світ навколо нас», під час якої  учні мали змогу переглянути презентаційні матеріали за тематикою «Сім чудес Сумщини», «Знай наших» – галерея світлин Білопільщини, «Первоцвіт», «Вони потребують охорони».

У формі усного журналу із хімії «Безпека харчування» учні разом із викладачем обговорювали безпеку харчових продуктів та правила їх вибору, а також  практично визначали якість меду, рису та фруктових соків.

Найбільш цікавим для здобувачів освіти виявився позакласний захід у формі квесту «Природничий потяг». Одним з найцікавіших завдань цього квесту були професійно спрямовані «Хімія в професії «Маляр. Штукатур. Лицювальник - плиточник» та «Хімія в професії «Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза».  Також було визначено, через ряд запитань, найактивнішого та найбільш ерудованого глядача. Переможці даного заходу були нагороджені грамотами та солодкими призами.

Робота тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів.

 

Викладач природничих дисциплін Скрипченко І.М.

 

 


 

 

 

03 березня  2020 року в ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» стартувала  ХІ Всеукраїнська  українознавча гра «Соняшник». 

Учні,  небайдужі до краси рідного слова, традицій і звичаїв народу, поринули у цікавий і пізнавальний світ. І хоч завдання були непростими, але учасники залишилися задоволеними.  

Переконані, що наші учні добре справилися із завданнями гри, тож  будемо чекати нагороди від «Соняшника»! 


Викладач української мови та літератури Руденко Л.М.

 

 


 

 

25 лютого в групі №21 за професією «Слюсар з ремонту рухомого складу, помічник машиніста тепловоза, помічник машиніста електровоза» було проведено відкритий урок з виробничого навчання майстром Скрипцовим А. Д. з теми  «Рубання металу», яка є досить цікава і складна. А тому учні ретельно опрацювали матеріал вступного інструктажу і з завзяттям почали практичні вправи. «Техніка безпеки є запорукою охорони праці», - наголошував майстер виробничого навчання. Як підібрати інструмент і правильно ним користуватися під час виконання трудових прийомів, як потрібно витримувати кут загострення на ріжучому інструменті – все це детально демонстрував майстер виробничого навчання. Після цього учні ознайомилися з заточувальним верстатом і навчилися самостійно заточувати інструмент, дотримуючись безпеки праці.

«Яблуко від яблуні недалеко падає»

Народна мудрість

Саме під таким гаслом пройшов відкритий урок з біології і екології в групі №12  з професії «Маляр. Штукатур. Лицювальник – плиточник.» з  теми «Основні поняття генетики», метою якого було  розширення  та поглиблення  знань учнів про генетику як науку; ознайомлення з основними поняттями генетики та з її  значенням в сучасному світі.

На уроці було поєднано різні форми і види діяльності учнів. Викладач біології і екології Скрипченко І.М. розпочала урок, використовуючи прийом            «Приваблива мета», після чого учні складали асоціативний кущ до слова «Генетика». Цікавими виявилися повідомлення учнів про виникнення самої науки та терміну «Ген», що підтвердилося переглядом відеоролику «Гени та їх будова».

На етапі закріплення нового матеріалу   учні працювали з робочим  аркушем  учня,  до якого було включено завдання «Дати визначення», «Визначити і пояснити символи».

В кінці уроку кожен учень відчув себе генетиком завдяки вправі «Створи тварину», під час якої малювали тварину, якої ще не їснує в природі, та презентували її.

Педагог уміло пов’язала мате­ріал теми уроку  з життям і робила  це так, що цей зв'язок випливав зі змісту вивче­ного матеріалу та був  його логічним продовженням.

На уроці панувала атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння та співпраці. Завдяки цьому урок вийшов змістовним, цікавим та результативним.

Методист Малик І.О.