Так назвали відкритий урок із зарубіжної літератури, який відбувся 8 лютого, учні групи №21. Цьому сприяла тема «Й. Ягелло – польська письменниця, авторка творів для дітей та молоді. «Кава з кардамоном»: синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)». Метою уроку було формувати в учнів навички аналізу тексту, вміння характеризувати героїв твору, виокремлювати індивідуальні особливості стилю автора; розвивати аналітичне мислення, аналізувати причинно-наслідкові зв’язки вчинків героїв; виховувати бажання наслідувати шляхетні риси представлених образів.

Під час вивчення теми здобувачі освіти ознайомилися з життям і творчістю Йоанни Ягелло, а також дослідили сюжет повісті «Кава з кардамоном». Цікавість проявилася з першої хвилини, адже текст представлений ДЛЯ підлітків і ПРО підлітків. Відповідно до тематики уроку та мотивації навчання кожен учень смакував ароматну каву.

На початку уроку заслухали результати випереджувального завдання і прослухали інтерв’ю письменниці «Розмови на карантині» англійською мовою, після чого склали її словесний портрет. Виконували літературний диктант «Чи уважний ти читач?», інтерактивні вправи в додатку LearningApps, працювали з хмарами слів. Яскравим аспектом уроку була тематична наочність, яку викладач Кукса Т.О. використала для постановки запитань. Підсумком вивчення центральної гастрономічної метафори стали кавові рецепти, які отримали учнів групи №21.

На уроці панувала доброзичлива й довірлива атмосфера. Здобувачі освіти пройнялися проблемами, піднятими автором у творі «Кава з кардамоном».

 

«Найбільший скарб кожної людини - це її здоров’я»

Гіппократ

Саме під таким гаслом був проведений відкритий урок з біології і екології 21 грудня 2020 року з учнями групи №22, який провела викладач Скрипченко І.М. з теми «Науки, що вивчають здоров’я людини. Принцип здорового способу життя»

Метою уроку було сформувати в учнів знання про науки, які вивчають здоров’я людини, ознайомитися з принципами здорового способу життя, сформувати вміння складати формулу здоров’я та зрозуміти, наскільки сьогодні ці науки є важливими для всього людства.

Під час вивчення теми здобувачі освіти з’ясували значення слова «здоров’я», дізналися, які науки його вивчають та з яких аспектів складається здоров’я.

На уроці було поєднано різні форми і види діяльності. Розпочався урок переглядом відеоролику «14 фактів про здоров’я людини», після якого учні створювали та презентували свій власний символ здоров’я.

Під час вивчення нового матеріалу учні заповнювали таблицю, складали формулу здорового способу життя, розглядали та коментували складові здорового способу життя.

А в кінці уроку кожен учень уявив себе на безлюдному острові та доводив чи зміг би в таких умовах дотримуватись здорового способу життя.

Педагог уміло пов’язала матеріал теми уроку з життям і зробила це так, що цей зв'язок випливав зі змісту вивченого матеріалу та був його логічним продовженням.

На уроці панувала атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння та співпраці. Завдяки цьому урок вийшов змістовним, цікавим та результативним.

Методист Ірина МАЛИК

Взакладі  проведено   тиждень історії, основною метою  якого було: підвищення інтересу учнів до історії, розширення і поглиблення знань та вмінь учнів з даного предмету, створення сприятливих умов для виявлення знань та вмінь учнів у нестандартних ігрових ситуаціях.

Впродовж тижня пройшло чимало цікавих та змістовних заходів. Серед них - заочна відеомандрівка «Сім чудес України. Сім чудес Сумщини»,  історична вікторина «Знайомство з історією», історична гра – змагання  «Історія в кросвордах та ребусах», випуск стінгазети  «Видатні історичні постаті».   

В останній день тижня   було підведено підсумки та нагороджено учасників грамотами. Вцілому,тиждень історії був  насичений та цікавий. Учні дізналися багато нової інформації, взяли  участь у заходах, перевірили власні знання, отримали багато позитивних та незабутніх емоцій.

Успіх приходить до того, хто його прагне.

Саме цими словами розпочала 8 грудня 2020 відкритий урок з виробничого навчання майстер виробничого навчання Шокола А.М. у групі ТУ -2 з професії «Провідник пасажирського вагона» з теми «Практичне ознайомлення з перевіркою проїзних документів при посадці у вагон»

Інструктаж з техніки безпеки було проведено у формі вікторини «Правила безпеки на залізниці».     При актуалізації опорних знань учнів була   використана  цікава та пізнавальна  інформація про різні види проїзних документів. Дуже корисним та актуальним був матеріал  про придбання онлайн-квитків та про попередження виробничої ситуації «квиток є, а до поїзда не пускають»,  про  смарт-квитки та їх призначення, який презентували учні. Успішно пройшов етап практичного виконання та закріплення  основних операцій з проїзними документами.  Здобувачі освіти  виконували  інтерактивні вправи «Знайди свого пасажира» та «Розмісти пасажирів у вагоні».  З метою закріплення матеріалу була проведена   вправа «Бліцопитування».

Всі методи та прийоми, використані майстром виробничого навчання Шоколою А.М., сприяли формуванню професійної компетентності у здобувачів освіти.

 

 

 

Методист Ірина МАЛИК