10 грудня 2019 року в закладі було проведено методичний практикум для педагогів з теми «Учимося на помилках». Метою практикуму було навчити педагогів основам аналізу конфліктної ситуації, навчити розв’язувати критичні ситуації. Для роботи педагоги були об’єднані в три групи  «Наставники», «Рятівники», «Чародійники». Під час практикуму були виконані вправи «Наші мрії», «Склади правило», «Підбери правило», «Розв’язання конфліктних ситуацій», «Чобіток» та кожна з груп створила колаж «Урок без помилок», який презентували спікери. На останок всі отримали  пам’ятки «Конфліктові легше запобігти, ніж розв’язати», «Що слід пам’ятати вчителеві», які допоможуть конструктивно розв’язати критичні та конфліктні ситуації. А завершилась зустріч приємним чаюванням та позитивним настроєм.

                                           Голова методичної комісії
                                           викладачів та майстрів виробничого навчання
                                           будівельного ппрофілю
                                           Шевченко С.В.

21 листопада 2019 року  майстром виробничого навчання Головком Олегом В’ячеславовичем було проведено  відкритий урок з виробничого навчання з теми «Виправлення та згинання металу» в групі № ТУ-4 з професії «Помічник машиніста тепловоза», метою якого було сформувати первинні знання і навички виправлення та згинання металів. Урок проведено з дотриманням всіх вимог до вступного інструктажу. Конкретна  мотивація, чітке визначення очікуваних результатів уроку з  взірцем-еталоном готового виробу,  детальна перевірка теоретичних знань учнів, грамотно розроблені інструкційні карти згідно з робочими місцями, доступний показ трудових прийомів – все це дозволило повністю досягти мети всупного інструктажу.

 

Заступник директора з навчально – виробничої роботи

Яніна ЗАПОРОЖЕЦЬ

 

 

 

18 листопада 2019 року майстром виробничого навчання Курдюковим Олександром Петровичем  був проведений відкритий  урок виробничого навчання в групі  ТУ-5 з професії «Слюсар-електромонтажник. Електрогазозварник»  з теми «Паяння та лудіння». Метою уроку було навчити учнів підготувати та обрати припої для паяння, очищати та знежирювати поверхні. Кожен учень був забезпечений необхідним  матеріалом та інструментами і зміг особисто виконати всі етапи паяння та лудіння.  Майстер виробничого навчання раціонально використав кожну хвилину уроку: перевірив теоретичні знання за допомогою інтерактивної вправи «Чорний ящик»,  перевірив знання з безпеки праці, доступною для учнів була презентація навчальних прийомів  паяння та лудіння майстром виробничого навчання.  За допомогою тестування учні закріпили  вступний інструктаж. Майстер виробничого навчання  дотримався усіх вимог проведення уроку виробничого навчання, вміло формував в учнів уміння поєднувати знання  і навички, що забезпечило досягнення основних завдань уроку.

 

Старший майстер

Олег СЛІПЧЕНКО

21.11.2019 року в закладі проведено  відкритий урок з охорони праці в групі № 11 з професії «Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза» з теми «Засоби захисту від ураження електричним струмом. Захист від статичної та атмосферної електрики» викладачем Колесник Світланою Миколаївною.

Урок проведено у формі веб-квесту. Учні злагоджено працювали у групах, обравши собі відповідні ролі.

Під час проходження кожного етапу веб-квесту учні виконували інтерактивні вправи, створені викладачем в інтернет-сервісі мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. 

На етапі закріплення вивченого матеріалу учні виконували  інтерактивні вправи наупорядкування, співвідношення,встановлення відповідності  біля інтерактивної дошки. 

На цьому уроці викладач зуміла зробити учнів своїми партнерами, раціонально використала час, розвивала їхню професійну компетентність та вміння застосовувати здобуті знання у професійній діяльності. Урок викликав в учнів позитивний емоційний настрій та почуття задоволеності роботою на уроці.

Методист Малик І. О.

Відповідно до плану роботи Державного навчального закладу  «Білопільське вище професійне училище»  в травні 2019 року   було проведено семінар – практикум «Тестові технології як спосіб вимірювання навчальних компетентностей учнів», метою якого було  систематизувати знання щодо загальних підходів до конструювання змісту  розробки тестів для вимірювання навчальних досягнень учнів, основні  правила та характерні помилок складання тестівта підвищити рівень підготовки учнів до складання зовнішнього незалежного оцінювання.

Для ефективної співпраці всі учасники були об’єднані в три групи та розпочали семінар з гри «Розтопи лід», яка позитивно налаштувала педагогічний колектив на плідну співпрацю.

Питання важливості тестових технологій   висвітлила в своєму виступі Глуходід О.М.,заступник директора училища з навчальної роботи, зазначивши, що система зовнішнього незалежного оцінювання в Україні на сьогодні є однією зі стабільних систем, що злагоджено функціонує задля реалізації одного з важливих завдань у галузі освіти – оцінювання навчальних досягнень випускників закладів освіти.

 Під час  семінару – практикуму педагогічні працівники поглибили   та розширили знання стосовно видів тестів,  теорії створення тестів, активізували знання щодо  основних вимог до розробки тестових завдань. Під час практичного блоку педагогічні працівники розробляли тестові завдання різних форм з предметів загальноосвітньої, професійно – теоретичної   підготовки та виробничого навчання.

Учасники семінару отримали задоволення від професійного спілкування, поповнили свої знання щодо використання тестових технологій на всіх етапах уроку.