10 грудня 2022 року голова методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки ДНЗ «Білопільське ВПУ» Тетяна Кукса взяла участь у методичному калейдоскопі «Сучасна модель методичної комісії закладу П(ПТ)О: нові форми та методи роботи», організованому НМЦ ПТО в Сумській області.
Тетяна Олександрівна презентувала електронний журнал методичної комісії, створений за допомогою конструктора односторінкових сайтів KARD, та сучасну модель методичної комісії у форматі інтерактивного плакату. Разом з колегами демонстрували роботу на нових освітніх платформах для сучасної демонстрації своєї діяльності.
Про сучасні форми й методи інтерактивного навчання та використання інноваційних технологій говорили 27.01.2022 року на фаховому сервісі «Освітній інтерактив: творча забаганка педагога чи вимога часу?», який організувала і провела голова методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки державного навчального закладу «Білопільське вище професійне училище» Тетяна Кукса. Учасники заходу зареєструвалися в Google Формі і почали активно працювати.
Під час вправи «Обмежені можливості» три групи готували інтерактивну подачу інформації про ключові компетентності НУШ. При цьому І група працювала з комп’ютером, ІІ – з ватманом та фломастерами, а третя не отримала ніяких навчальних інструментів, опановуючи мистецтво пантоміми.
Разом опрацювали принципи інтерактивного навчання та знайшли відповідність між посиланнями на освітні онлайн-додатки та їхнім призначенням.
За допомогою терезів визначали, за чим майбутнє освіти: лише за інтерактивним навчанням чи за розумним поєднанням традиційних та інтерактивних форм і методів. Переважило останнє!
Спікерами заходу буди досвідчені та творчі викладачі – Лариса Руденко й Анастасія Синиціна. Викладач української мови наголосила на обов’язковості ведення учнями робочих зошитів, за які щомісяця треба виставляти оцінки. А викладач математики поділилася досвідом тривалої взаємодії з учнями під час підготовки творчих проєктів.
На завершення кожен педагог отримав сертифікат про участь у фаховому сервісі «Освітній інтерактив: творча забаганка педагога чи вимога часу?».
З уведенням зовнішнього незалежного оцінювання українська освіта потребує переосмислення підходів до освітнього процесу, оскільки сучасний учень повинен бути конкурентоспроможним, здатним застосовувати набуті знання й навички в реальному житті. Запорукою успішного проходження ЗНО є завчасна підготовка до нього.26 січня 2022 року в групі 31 за професією «Слюсар з ремонту рухомого складу. Помічник машиніста тепловоза. Помічник машиніста електровоза» був проведений відкритий урок з української мови. Тема уроку «Наказовий спосіб дієслів» сприяла повторенню та узагальненню вивченого матеріалу, формуванню ключових компетентностей у здобувачів освіти. Для якісного засвоєння основних складових уроку викладачем було використано різноманітні форми та методи роботи, які розвивали у здобувачів освіти навички роботи з електронними ресурсами, усну та писемну мовленнєву культуру, яка в майбутньому сприятиме успішному складанню ДПА у формі ЗНО з української мови.