Кукса Тетяна Олександрівна закінчила Сумський державний педагогічний університет ім.А.С.Макаренка у 2012 році за спеціальністю «Українська мова та література» за кваліфікацією «Філолог. Викладач української мови та літератури. Вчитель зарубіжної літератури». Другий рік працює у ДНЗ «Білопільське вище професійне училище» викладачем художньої культури. Методична проблема, над якою працює викладач: «Розвиток творчого потенціалу учнів через впровадження інформаційно-комунікативних технологій». Результатом роботи над методичною проблемою стало створення робочого зошита учня з художньої культури. Детальнішу інформацію про роботу Кукси Т.О. можна знайти на персональному сайті викладача kuksa.pp.ua

 

 

Майстер виробничого навчання з професієї «Помічник машиніста тепловоза, помічник машиніста електровоза» Скрипцов Андрій Дмитрович з 2002 по 2005 рр. навчався в ДПТНЗ «Білопільський професійний ліцей залізничного транспорту» за професією «Помічник машиніста тепловоза, помічник машиніста електровоза», який закінчив з відзнакою. За час навчання в ліцеї вподобав професію майстра виробничого навчання і після закінчення навчання вступив до Глухівського національного педагогічного університету ім. Довженка який закінчив у 2010 році за спеціальністю: «Педагогіка і методика середньої освіти», з кваліфікації: «Вчитель трудового навчання, охорони праці, креслення, інформатики». Курси підвищення кваліфікації пройшов в Університеті менеджменту освіти м. Донецьк.

В училищі працює з 2007 року на посаді майстра виробничого навчання в групах за професією «Помічник машиніста тепловоза, помічник машиніста електровоза». Всього майстром було випущено 83 учні, які працюють на залізницях України.

Працює над методичною проблемою «Створення науково-методичного супроводу з професії «Помічник машиніста тепловоза, помічник машиніста електровоза». Методи та прийоми проведення вступного інструктажу на уроках виробничого навчання». За час роботи над методичною проблемою створив інструкційно-технологічні картки, поурочно-тематичні папки, комплексні кваліфікаційні завдання, багато працює над проблемою удосконаленням уроку виробничого навчання.

Третій рік є керівником факультативного курсу «Творчість у моїй професії», який учні охоче відвідують. Учень Москаленко Костянтин, який постійно відвідує факультативний курс, разом із керівником розробив шлакоблочний станок, який був представлений у ІІ етапі Всеукраїнської науково-технічної виставці-конкурсі молодіжних інноваційних проектів «Майбутнє України», за який заклад посів ІІІ міс

 

Ткаченко Наталія Вікторівна працює викладачем історії, правознавства, основ правових знань в Державному навчальному закладі «Білопільське вище професійне училище» 3 роки ( з 2011 року).

Особиста методична проблема «Розвиток пізнавальної та творчої активності учнів на уроках суспільних дисциплін».

Результатом роботи  над  методичною проблемою були   методичні напрацювання:

2011 р. – Творчий проект «Розвиток пізнавальної та творчої активності учнів на уроках суспільних дисциплін».

2012 р. -  Брала участь у заключному етапі обласного конкурсу «Педагог – новатор - 2012» та стала його дипломантом.

2013 р. –  Розробила робочий зошит учня з правознавства.

2013 р.  – Учениця групи ТУ – 2 Шамрай Вероніка посіла ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості серед учнів ПТНЗ «Історія України та державотворення»

 

 

   Шокола Алла Миколаївна працює майстром виробничого навчання в Державному навчальному закладі «Білопільське вище професійне училище» 10 років.

Особиста методична проблема «Використання активних  методів  навчання на уроках теоретичного навчання».

Результатом роботи  над  методичною проблемою були такі методичні напрацювання:

2010- Навчальний посібник з правил технічної експлуатації та інструкцій з професії “Провідник пасажирського вагона”.

2011- Навчальний посібник  з теми “Нормативні акти з безпеки руху поїздів” з професій “Провідник пасажирського вагона”, “Помічник  машиніста тепловоза”.

2011 – Робочий зошит учня з правил технічної експлуатації з професії “Провідник пасажирського вагона”.

2012 – Заліковий зошит учня з  правил технічної експлуатації з професії “Провідник пасажирського вагона”.

2013 – Робочий зошит учня з  правил технічної експлуатації з професії “Помічник машиніста тепловоза”, з кваліфікації «Слюсар з ремонту рухомого складу ІІ розряду»

Робочий зошит учня з предмету «Правила технічної експлуатації та інструкції» з професії «Провідник пасажирського вагона»  був представлений в Києві на ІV Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти -2013», за який навчальний заклад отримав золоту медаль.

У квітні 2014 року Шокола Алла Миколаївна брала участь у заключному етапі обласного  конкурсу «Педагог – новатор - 2014» та стала його дипломантом.

 

   

   Шевченко Світлана Володимирівна працює  в Державному навчальному закладі «Білопільське вище професійне училище» викладачем  професійно – теоретичної підготовки будівельного профілю з 2011 року.  До виконання посадових обов’язків ставиться відповідально.
   Уроки Шевченко С.В. проводить на належному методичному рівні, використовуючи різноманітні форми, методи і прийоми, надаючи перевагу класичному комбінованому типу уроків, які передбачають елементи проблемного вивчення, елементи інформаційно-комунікативних технологій у формі мультимедійних презентацій. Коло методичних інтересів викладача зосереджене на реалізації методичної проблеми «Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів через створення комплексного методичного забезпечення предметів будівельного профілю».
   Викладач на своїх уроках прагне зробити процес навчання простим і поетапним, сформувати в учнів уміння вчитися самостійно, сприяти формуванню професійних здібностей учнів, спонукати їх до пізнавальної діяльності, а тому велику увагу приділяє створенню та розробці комплексного методичного забезпечення уроків професійно-теоретичної підготовки.
     Так, викладачем було розроблено робочий зошит учня з предмету «Технологія штукатурних робіт» з професії «Штукатур», з  кваліфікації «Штукатур ІІ розряду» та з кваліфікації «Штукатур ІІІ розряду», які допомагають  учням оперативно та вдосконалено оволодіти матеріалом, перевірити свої знання, а викладачу об’єктивно оцінити знання учнів.
     Робочим зошитом учні можуть  користуватися як під час уроку, так і в позаурочний час для виконання домашніх завдань, а в разі потреби – для індивідуального навчання.